Inlägg från: vaniljvisp |Visa alla inlägg
  • vaniljvisp

Vad ge min sambo i strumpan?

Hej hej!

När jag var liten så fick jag och min syster alltid paket i strumpan av "nissarna" from 1 - 24 dec. En väldigt mysig tradition tycker jag=) Men min sambo har aldrig varit med om ngt liknande.

Så jag tänkte fixa en strumpa till honom detta året, som han kan få paket i varje morgon. Fast hur ska jag komma på 24 småpaket att ge honom?

Saker han kommer få är typ;
    Tidning
    strumpor
    chocklad osv...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-07 09:05:02:
    posta lite för snabbt!
    Men vill ni vara snälla att ge mig lite idéer på vad jag kan ge honom?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Vad ge min sambo i strumpan?
  • vaniljvisp

Vill inte att sakerna ska kosta så där jätte mkt över lag, mest tanken som räknas=) Nä han vet inte om de. Vill att de ska bli en överrasknning=) Haha, jag o sis fick i strumpan så länge vi bodde hemma hos mamma o pappa så jag e rätt mättad vad gäller de=)

Tack för idéerna! Hjälpte mkt! Men kom gärna med fler tips=)

• vaniljvisp

Oh vilka bra idéer! Skriver ner alla ska ni veta
    Dock finns det några dagar kvar att fylla så kom gärna med fler

• vaniljvisp

naninai: Du har fantastiskt många bra och fantasifulla tips=)Har hjälpt mig otroligt mycket ska du veta. Tack

• vaniljvisp

Naninai: vad gullig du är
    Haha med alla dina idéer så kommer din pojkvän att bli jätte glad om du med kör med julstrumpa=) Jag tycker att det är så roligt att göra min pojkvän glad. Och det här är en sådan liten grej som är så lätt att genomföra men ändå betyder väldigt mkt... Tycker jag iaf=)

• vaniljvisp

Haha Sov så gott, och tack igen!

• vaniljvisp

javalady: Oh, så då e du en rutinerad "nisse"

Det är synd att inte min pojke gillar kexchoklad annars tyckte jag de va en bra idé:P Tyvärr e han inte lika förtjust i godis som jag e=(

Vad hade du tänkt dig för praktiska grejer? har du några idéer redan nu?

Tack för att du dela med dig!

• vaniljvisp

naninai: Ytterliggare ett bra tips från dig! Du är en pärla!

Livet i sig: Klart att det inte gör ngt! Tycker bara att det är roligt att du tyckte om idéen=)Tycker att det är en sådan liten grej som kan pigga upp i vardagen Är säker på att både din sambo och dotter kommer uppskatta det! Tack för ditt söta inlägg förresten!

Lucky Lillstrumpa: Haha tanken hade inte ens slagit mig att man kan lite sådana saker med i strumpan. Men lätt att jag ska ha med det! tack! Vad sägs om på lucia?

Till er alla: Ni är fantastiska som tar er tid att hjälpa mig

• vaniljvisp

javalady: Hahaha Du har rätt! Minen när han hade öppnat en burk med soppa hade nog varit riktigt underhållande:-P Speciellt om han fått lite bättre paket dagarna innan=) Får ta en runda till rusta lite närmre december o kika runt lite då=)

lollo83: I rumpan hehe Sitter o rodnar ngt fruktansvärt nu vet du=) Tyckte det var gulligt av dig att ge din man de han önska sig mest av allt

Svar på tråden Vad ge min sambo i strumpan?