ger ni barnen vitaminer??
precis som i rubriken undrar jag om ni ger era 3-5 åringar några vitaminer? vilka, flytande/tablett? varför? ad-droppar?
precis som i rubriken undrar jag om ni ger era 3-5 åringar några vitaminer? vilka, flytande/tablett? varför? ad-droppar?
Jag ger ibland mina barn C-vitamin som de kan tugga på. Speciellt nu under vinter sasöngen
Jag har börjat ge min snart fyraåring barnvitaminer, såna man tuggar, eftersom han äter lite dåligt och ofta varit snorig nu under hösten. Känner att det kan vara ett komplement till kosten likväl för honom.
Självklart. Allt i ett vitamin (tuggtablett) från Alpha plus tycker dom håller hög kvalitet på sina produkter.
Nej, onödigt
Nej, onödigt
Onödigt!? varför det?
Nej, han får inga extra vitaminer. Han äter bra med kött, frukt och grönsaker så jag tycker inte att han borde behöva det. Faktiskt inget jag ens tänkt på.
Kommer ihåg när jag var liten, då fick jag något som hette Solesan. Tror det var massa c-vitaminer i. Det var hemskt äckligt i alla fall!
Annat va det förr Men nu för tiden när allt ska odlas mycket på sån liten tid som möjligt så försvinner många viktiga viftaminer o mineraler. Därför är det bra att äta kosttillskott. Kravmärkta varor innehåller mera vitaminer, men det är ju inte alltid man äter det
För att hon äter bra och varierad kost och det räcker
Vissa vitaminer är tom skadliga att få i sig för mycket av
allt i ett vitaminen från alpha verkar bra... vart köper ni dom??