ger ni barnen vitaminer??
precis som i rubriken undrar jag om ni ger era 3-5 åringar några vitaminer? vilka, flytande/tablett? varför? ad-droppar?
precis som i rubriken undrar jag om ni ger era 3-5 åringar några vitaminer? vilka, flytande/tablett? varför? ad-droppar?
håller med carre även om man är ute och har bra kläder blir det snorigt och hängigt nu på hösten...
Jag beställer på www.bodystore.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi&artnr=A4059&artgrp=1204&Avd=3&visa=37-61&Sort=Beskr&Visn=Std2&limit=110
Det är Peter Wilhelmsson som skrivit boken "friskare barn" som tagit fram Alpha plus, finns även vitaminer för kvinnor oxå för han tyckte det inte fanns några bra vitaminer för kvinnor o barn på marknaden innan.
Vitaminer ser ut som robotar o dom smakar apelsin
Om du ska beställa därifrån har dom weleda oxå , jättebra priser jag köper deras vind o vädersalva för att smörja in kinderna på barnen när det är kallt ute
såg bra ut! ingen som ger omega 3? eller är det kanske viktigare för skolbarn?
Min dotter på 3 år får multivitamin för barn + omega 3
oj va bra, den använder vi oxå och den e kanon! kanske bättre pris än i butikerna!?
Jo, eye q har äldsta tjejen fått förrut, jag åt det under graviditeten o amning oxå.
joE: från apoteket?
Jag har aldrig ätit en vitamintablett i mitt liv och inte heller mina barn.
Jag anser det vara onödigt då vi äter en allsidig kost.