• FruMadde4barnTätt

någon som vet någon affär som har förkläden som man använder när man lagar mat?

någon som vet någon affär som har förkläden som man använder när man lagar mat?
    har ni något roligt förkläde, hur ser det ut, var köpte ni det?

• Svar på tråden någon som vet någon affär som har förkläden som man använder när man lagar mat?
  • Ex ungue leonem
    madde o oliver skrev 2007-11-07 12:06:57 följande:
    någon som vet någon affär som har förkläden som man använder när man lagar mat?har ni något roligt förkläde, hur ser det ut, var köpte ni det?
    sök på eniro efter affärer som säljer det
    Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • Veliga Mamman

Ikea har fina förkläden till bra pris. Jag köpte ett rött med guldstjärnor på till tjejen och ett liknande till mig

• Tintomara

Verner och Verner har förkläden.

Livet är bara den ena jävla saken efter den andra - Elbert Hubbard
  • Stugan

madde o oliver skrev 2007-11-07 12:06:57 följande:

någon som vet någon affär som har förkläden som man använder när man lagar mat?har ni något roligt förkläde, hur ser det ut, var köpte ni det?
    jag har ett grönrandigt köpt på IKEA.
  • FruMadde4barnTätt

så bra. tack för svaren

• AnLeNo
    Stugan skrev 2007-11-07 12:09:38 följande:
    madde o oliver skrev 2007-11-07 12:06:57 följande: jag har ett grönrandigt köpt på IKEA.
    Jag har lika, glada färger!
  • abnocto

Köpte ett som var lite plastat, fast det känns ändå inte som plast, på Åhlens vilket innebär att vetemjölet inte fastnar på det och det var lätt att torka av. Suveränt!

Svar på tråden någon som vet någon affär som har förkläden som man använder när man lagar mat?