• Mamma Teresa

livet som 19-årig ensam mamma till två barn

Folk frågar jämt; "hur går det?". Jag svarar alltid att det går bra. Det gör det också. JAG ÄLSKAR ATT VARA MAMMA.

Folk undrar hur jag klarar mig, hur jag lyckas få ordning på allt. Hur jag får tiden att gå ihop så bra. Folk undrar så mycket, så jag startade en blogg (länk finns på min sida)

Där skriver jag ner mina tankar, funderingar och självklart om livet som UNG ENSAMSTÅENDE MAMMA.

Mina barn är födda i nov 05 och sept 07. Storasyster fyllde två år igår och lillebror blev två månade i förrgår.

• Svar på tråden livet som 19-årig ensam mamma till två barn
  • Mamma Teresa

oj. efter det här inlägget fick jag minst 40 nya unika besökare på min blogg.

• Johanna 87

måste få säga att jag tycker att det är beundransvärt att orka med två småingar själv vare sig man är 19, 29 eller 39

• Mamma Teresa

johanna 87 - att ha två småingar är underbart. storasyster kommer och väcker mig varje morgon och vill ligga och kramas i sängen en stund, skrattar och sjunger. då vaknar man alltid med ett leende och dagen får en bra start.

• pippi77

Vad härligt!!! Själv är jag över 30 och och gift men orkar knappt med 1 barn :)
    Har funderat på ett till men tvekat, men kan du så kan jag :)

Skönt att det finns starka kvinnor som kan vara förebilder för andra!

Lycka till!

• Mamma Teresa

pippi77 - ett syskon är en fin "gåva" att ge till sitt barn. ett syskon kommer vara ens bästa vän (och värsta fiende!) livet ut.

• Amanda88

Måste också ta mig en titt på din blogg :P Är också ung ensamstående mamma, men jag har bara ett barn. Vad skönt att det går bra för dig, själv är man jättenervös för hur det kommer gå sen då jag ska flytta hemifrån snart :S

• Mamma Teresa

amanda88 - varsågod lycka till sen när du har eget.
    ahh... nu ligger barnen och sover och det är heeelt tyst här hemma.

• Mamma Teresa

Någon som vill prata lite? Hör av er... Barnen sover middag nu

Svar på tråden livet som 19-årig ensam mamma till två barn