Inlägg från: kramizar79 |Visa alla inlägg
  • kramizar79

BF 18 november å skiträdd, va ska ja göra??

Hej! Ja har BF 18 november (väldigt snart) å e skiträdd! ja näst intill skräckslagen! ja har gått hos en psykolog hos MVC under hela graviditeten å hela tiden sagt detta till henne (å min BM).. Men har inte fått nån hjälp (det känns så iaf)! Det känns som det e försent att göra nått åt det nu! hjälp va ska ja göra??

• Svar på tråden BF 18 november å skiträdd, va ska ja göra??
  • kramizar79

själva smärtan tror ja att det e! å har inte riktigt råd att gå till nån privat psykolog el kurator (de har bara en på MVC där vi bor)

• kramizar79

ett sånt brev ska ja absolut skriva sen så funderar ja på att ringa MVC imorgon å berätta hur RÄDD ja e för detta.. Näe ja tycker att det e konstigt att de inte skickade mig till aurora..

• kramizar79

tack alla för era svar! Jo ja ringer BM imorgon å berättar som det e (fick en ny BM föpr ett litet tag sen för min förra flyttade så ja har bara träffat denna 2 ggr innan).. Sen så kanske det e så att ja blir igångsatt i helgen me (min lille i magen har inte gått upp så mycket i vikt när vi varit där de senaste gångerna, det gör mig oxå rädd)..

• kramizar79

fick tyvärr inte tag på BM idag men vi ska ju dit imorgon så ja tar upp det me henne då! tack för allt stöd..

• kramizar79

yellow: Tack så mycket! ja ska försöka att göra så som du skrev, det låter så bra.. Men det e bara så svårt för mig att släppa kontrollen å låta nån annan bestämma över allt (men ja tror ändå att det e det bästa för att inte låta smärtan ta överhand).. Ska verkligen försöka att tänka på detta när värkarna har börjat å ja ska åka in (ska berätta det för min man me så han kan påminna mig om ja håller på att tappa kontrollen)..

Bempa: Jo det kan du nog ha rätt i (om det e "fel" slags böcker)! Jo det gick bra hos BM hon skrev in i journalen att ja har förlossningsrädsla så om det skulle bli för jobbigt så MÅSTE de ju göra nått åt det tycker ja.. Tack,

Svar på tråden BF 18 november å skiträdd, va ska ja göra??