Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Ny tråd för oss som är adopterade och fått barn

japps det är många trådar.... men grund frågeställningen har varit den samma sen länge... känner igen ditt nick sen tidigare cuteD så trevligt återseende o välkommen

• Destined star

emcjoh: alla har vi olika upplevelser o det tycker jag ska respekteras... nyfiken fråga när blev du adopterad från jugoslavien/serbien?

• Destined star

tycker jag låter som en otrolig rolig ide var inne o läste om vad gp hade skrivit...inoka hade läst o citerat.... intressanta rön som kommer fram o kan inte göra annat än att småle lite.... visst finns det adopterade som inte alls kanske mår bra men vissa debatter om oss adopterade e helt otroliga... nu ska vi strax iväg o äta mat hos barnens farmor... o sen titta på ett hus!!!!

har era barn frågat o undrat över hud färg o ursprung??? Min äldsta son hade många frågor för ett par år sen om varför han var så brun osv...han är den av mina barn som fått det mesta från mig... sen så har pappa en ny kvinna som inte är mörk som jag o de fick en son som är blond...tror jag förklara bra för honom

• Destined star

heeej myrna... va roligt att du oxå hittat hit....vilken skön morgon behövde inte kliva upp förren sju.... mina pinglor tycker annars att fem är en fin tid på morgonen...

i morgon har jag planeringsdag..... ska tyvärr ta upp jobbiga saker på detta så jag e nog rätt slut på em i morgon..kommer nog in o gråter ut en skvätt mer er ha en bra da tjejer

• Destined star

hej linslusen... välkommen o ett stort grattis...
    nu e stora planeringsdagen här.... håller på att bli galen över min otroligt dumma hjärna o minne
    hittar inte tomtedräkterna el pepparkaksdräkten..o då va det inte länge sen jag gick igenom kartonger.....höll i båda två men tror ni jag hittar dom nu..grr har säkert lagt dem så jag skulle hitta dem lagom till jul.... kanske börjar bli dement....

linslusen...vart gtån indien kommer du????

• Destined star

hej alla glada... nu är båda mina små gubbar sjuka.... urhemsk hosta och feber o täta... själv blir jag nog oxå sjuk som de känns nu.... Tänk er vilken lycka när man sätter på Molly på morgonen... hoppas i alla fall mini kan sova bort lite sjukdom... de brukar inte sova värst när de e sjuka...en del barn sover bort sjukdomen inte ofta mina

• Destined star

håller med dig.... blir lite mörkrädd när jag läser om de som trots allt kommit till ett hem som de inte kännt sig som en del av familjen...
    Ska tipsa min mamma när hon nu väl lyckats komma till m internet att kommma in på fl och just adoption...tror hon kan komma med bra tankar kring detta.....
    nu närmar sig julafton m stormsteg...får handla i sista minuten i år... sjuka barn, utgifter för bilar ja men så länge man e ihop o har god mat o sällskap så är jag nöjd...

• Destined star

hej Hanna o välkommen hit.....

Gu så arg jag blev när jag läste vad din kollega sagt.... lyssna inte på henne... bara så himla avendsjuk antar jag på den starka kärlek ni har du o din man ..... vaddå dålig förälder???? grrr skicka hit henne så ska jag ta ett snack.... fy o den ska du jobba med....

Jag gjorde förutom en fortsättning på denna tråd en fortsättning på den tråden du startade.... å du Hanna.... du o Jim kan inte vara bättre föräldrar ni är, ni har en styrka som få förunnat och en stark kärlek... hur vet jag det..jo det jag läst gör mig säker på den saken.... många kramar

• Destined star

Fröken L du är så välkommen så.... tycker det bara e kul med nya.....nu ska fröken ta o väcka en utslagen stycke filip o komma iväg till dagis och jobb...vart uppe sen fem i fall min bil inte hade blitt varm så hade ja fått köra gubben först till jobbet o sen hem..... men den blidde varm ha en underbar dag o sköt om er

Svar på tråden Ny tråd för oss som är adopterade och fått barn