Inlägg från: Destined star |Visa alla inlägg
  • Destined star

Ny tråd för oss som är adopterade och fått barn

välkomen alvaereva::::

Tänk nu e det strax dax..... i morgon 5 års kalas... det blir maräng tårta me vanilj visp m jordgubbar och jordgubbar ovanpå med...herrns egna beställning.... han visste precis vilken tårta han skulle ha...... ha en underbar jul.... kram

• Destined star

Gott nytt år alla tjejor...hur är det med er nu på detta nya år... själv är jag i s-holm för tillfället o bara tar det lugnt...kram

• Destined star

Puffar lite på denna tråd o försöker få liv i den

• Destined star

men va kul att de blev lite liv här fröken L:trist med illamående...hade de m alla tre....he he killar alla hop
    Men Tingen...va trist o höra....ska in o läsa din blogg kramar i alla fall om nu o att du ska krya på dig

Välkommen cathy.....Håller både tummar o tår för dig..kommer från en stad inte långt från bombay..poona!!

Emcjoh...vi får skriva mer

Kram DS

• Destined star

skratt... tycker man kan ska kunna skriva om allt här inne o m livet i allmänhet..... Lilla jag har börjat packa i alla fall inför den stundande flytten, har vi tur kanske vi kan flytta in redan i mars Så nu är vitrin skåpet nedplockat!!! he he men jag lär nog spy på allt som finns i ett hem vid en flytt innan februari Självklart myrna får man komma o gå som man vill

kram

• Destined star

uha jag har flyttat så många gånger men hoppas detta får bli sista flytten iof har vi bott hela 4 år i detta hus men det har liksom aldrig blivit rensat men nu ska det rensas..ni vet allt detta som kan va bra o ha som man aldrig hittar detta bra o ha tillfället. behöver nog en container, helt ärligt så skulle den bli full på väldigt kort tid...

Filip har kommit in i denna hemska trots ålder så ja bara döööööööööööööör... man har juh räknat till 10 mer än en gång i da... morr borde finnas en vab dag enbart för mammor

• Destined star

skratt...fråga på du... vi ska flytta från näset(typ landet) in till stan i säffle.... den ligger centralt men ändå inte..hm om du fattar min konstiga beskrivning....

Ja vissa saker e juh så svåra att släppa men jag tror att vi måste de nu... annars blir ja galen..... men vi har en hel del kartonger i ett ut-hus o de kan nog gå direkt i containern om ja säjer så...hon som ska flytta ska ge en del saker till auktiion men jag hoppas på första ting..bla en fin matsals möbel som vi får köpa..lite ego så hoppas jag hon ska sälja soffgruppen med för den e så fin o våra såååå udda.. känns så himla kul bara.

fast ja längtar till själv flytten är över o man bara kan börja pyssla i huset... till våren ska vi måla om hela huset o byta vindskivor..fixa rabatter..finns inga.. ihhh längtar..alltså..ja kan gå till jobbet.ingen kris när bilen pajar ehum nog skrevet om denna flytt för ida i alla fall

kram

• Destined star

he he.. vi kanske ska massbeställa containrar.. kände redan igår hur mina små luftrör börja tättna o nu har jag världens mest sexigaste whiskyröst..inte vill mina små hjärtan sova heller så de ville upp när pappas väckarklocka ringde lyckades hålla demn kvar i sängen till tio i 6

nu ska de bara få på sig ytterkläder o åka till dagis...tur att vi har planeringsdag på min förskola....

• Destined star

ja nu är man dunder förkyld men det värsta var nog igår.... hoppas på snabbt bli frisk för jag har liksom inte tid för detta.... full rulle på mitt jobb...

har redan fått till 6 kartonger o inser att jag behöver typ minst 50 st till...suck... men med lite tur kanske vi kan börja flytta iin lite saker nästa helg.... men det återstår att se...

Nu stormblåser det för fullt utanför o huset skakar emellan åt så man får se hur länge strömmen finns kvar.... ha det gött tjejor

• Destined star
    SkrattandeJaha... blev hemma nu..filip spydde hela dagen igår o ligger nu med skyhög feber som jag bara får ner till 38,3 med alvedon..han har fått behålla maten i da i alla fall....
    Lilla jag har varit data-nörd en hel dagRäcka ut tungan

ha det gött vänner
  • Destined star

Hej... Hur går det med inskolningen??? bra hoppas jag.... nu är det ännu en dag med feber här hemma, vi får se vad tempen ligger på i morgon..... annars får pappa va hemma på torsdag o fredag för jag har kris på mitt jobb och måste tillbaksLedsen

men man har fått lite mer gjort hemma än annarsGlad

• Destined star

Tjohej tjejer... är åter hemma med nästa barn fast nu e det hans "feberfria dag o återhämtning" ... har hunnit packa nästan 8 kartoner o det är köket ..Ledsen skåpen är fulla trots det... kommer nog gå en 20 till köket... men fick höra att övervåningen i det huset snart e tömt så vi kan börja ställa in grejer... skönt

• Destined star

ja denna längtan att få måla om huset fixa toaletterna, rum, rabatter parkeringsplats... fy va fint det kommer bli när det är klart..... Gubben vill ha en till hund men lilla jag sa stopp.... man ska ha tid oxå o har vi knappt det med den vi redan har så ska man inte skaffa en till..... Hans föräldrars hundar har fått 12 valpar så hans sug e rätt så stort.... visst vill jag men inte nu... När våra killar e lite mer snälla mot djur o tiden finns då är jag för vovve

• Destined star

he he tror snart att det bara är jag som skriver i denna tråd... så va det lördag igen......

• Destined star

hej Hannah....... vad kul då flyttar vi samtidigt!!!!! känns så himlans kul med allt som komma skall men samtidigt hua så mkt dret man kan ha då..... i morgon ska vi köra lita kartonger...då hon har tömt två rum o då fick jag börja ställa saker där...... har skurat skåp så mina händer e som russin vid detta lagetRäcka ut tungan   det är nu dags att starta en ny tråd för denna går ut om ett par dar......... startar om en ny nu så hoppa gärna in där... kram tjejeer

• Destined star

det skulle jag faktiskt börja göra men med de restriktionerna endast de i adressbok som kanske får läsa beror ju på hur den e uppförd...... min bror är i thailand o har träffat sin bio pappa o sin bror o nu ska han ev träffa mamman, hon har svårt att tro på att det är han, hon tror nämligen han e död....... men enligt pappan är han en kopia av sin mamma. kul....

Lizel, va kul att hon börjat gå... he  he dom slutar inte med sitt spring då ska skriva in den nya länken till fortsättnings tråden

Svar på tråden Ny tråd för oss som är adopterade och fått barn