Rökavvänjning, mår nu dåligt.
Men gå o tigg en EN cigg av nån ute!? Jag vet hur det är.. Jag spyr dock inte.. Jag blir vbara SÅÅ irriterad, yr, skakig och frånvarande.. Försöker också sluta röka.. Men jag kör på nertrappning ist..
Men gå o tigg en EN cigg av nån ute!? Jag vet hur det är.. Jag spyr dock inte.. Jag blir vbara SÅÅ irriterad, yr, skakig och frånvarande.. Försöker också sluta röka.. Men jag kör på nertrappning ist..
Hur går det med din rökning???
Dutkigt av dig!! VERKLIGEN!!
Jo det går ok för mig faktiskt!! När jag rökte innan jag blev gravid så blev det ca 1 pkt/dag.. Sen minska jag till 6-7 st/dag. Nu är jag nere i 3/dag. Räknar med att va rökfri till jul senast!
NU har jag beställt den boken Äntligen ickerökare för kvinnor!
Ska bli kul att se vad det är!
JO visst är det så! Men det är ju bättre med en halv cigg än4 st hela!
Man måste tänka positivt.
Exakt..
Ja det ska bli skitkul att läsa!!
NU tänker jag så här: jag har rökt sen jag var 9 år.. Alltså i nästan 20 år! Hur SJUTTON ska jag kunna vara rökfri?!? Det låter helt absurt i mína öron!!! Men kanske det går?!? Ska som sagt bli kul att läsa den!
Jo jag vet! Jag lekte med barbie också, sen tog man en "rökpause" :-S
Jaaa du.. Bra fråga! Jo man ungicks kanske med lite äldre.. Jag va ändå sist med att testa! Helt galet! Ser man en 9-åring idag så tänker man GUUUD vilken liten!
Fy det måste va GRYMT jobbigt att lyckas sluta röka och ändå känna att man inte vunnit nåt på det?!?!
Har man tillräckligt med självkänsla och karraktär så kan man feströka! JAG skulle ALDRIG greja det!
Ja det där med lukten!! haha.. Det känner man bara man har hållt upp i 1 dygn typ.. FAN man luktar inte gammal pung i käften!
Men att ta nån cigg på en fest är inget återfall! Återfall är när man fastnar i det igen! Eller så ser jag det iaf..