• Weklund

saltvatten spray´till håret??

ja sån saltvattenspray man kan köpa till håret, är det samma princip som om man skulle göra egen saltvattenspray??

• Svar på tråden saltvatten spray´till håret??
  • Nufsan

Nej det är inte samma, men du kanske kan få ett strävare hår iaf!

♥ღ♥Äntligen är vår älskade dotter här♥ღ♥
  • Weklund

okej, men vet du isf om man kan köpa det på vanliga affärer typ hm/åhlens eller må¨ste man in hos frissan??

(¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • Nufsan

Jag har bara köpt mitt hos frissan, vet inte om Kicks kanske kan ha det!?

• Krodan

Jag har alltid undrat varför man har saltvattenspray? Förövrigt har jag sett dte på Kicks, men varför har man det?

Angelina och Athena är mina sessor
  • Weklund

ok ska kolla in kicks på vägen till frisan idag då! tack iaf!!

Men när vi ändå är på g? vad kostar det??

(¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • Krodan
    Weklund skrev 2007-11-08 09:11:32 följande:
    ok ska kolla in kicks på vägen till frisan idag då! tack iaf!!Men när vi ändå är på g? vad kostar det??
    Det vet jag tyvärr inte.... Men berätta nu vad man använder den till, vad den gör för effekt?
  • Nufsan

139 kr betalade jag för mitt och det var en genomskinlig flaska med nån text på och själva saltvattnet var turkost. Nu har jag ett annat märke som är rött och jag kommer inte ihåg vad det kostade.

Saltvattnet gör att du får volym och håret blir lite strävare, bra när man har glattigt hår.

• Krodan
    Nufsan skrev 2007-11-08 09:14:59 följande:
    139 kr betalade jag för mitt och det var en genomskinlig flaska med nån text på och själva saltvattnet var turkost. Nu har jag ett annat märke som är rött och jag kommer inte ihåg vad det kostade.Saltvattnet gör att du får volym och håret blir lite strävare, bra när man har glattigt hår.
    Ahaaa, jag har inte glatt hår, det är nog därför jag missat poängen
  • waersta

Åh! Det skulle nog jag behöva!! Finns inget skum i världen som biter på mitt hår. det bara suger åt sig allt typ!

• Meandyouforever
    Får jag rekomendera en grej som e tusen gånger bättre än saltvattens spray ?

Osis Dust It, en liten röd behållare med pulver som du pudrar i torrt hår så det blir volym, strävt, glansigt och tupperat typ. Blir ej fett eller tungt och ersätter allt annat som man har i håret som spray, gele, mousse osv.

Jag pudrar och sen kan jag forma som jag vill och blir håret plattare så drar jag fingrarna igenom och wipps så e mitt hår snyggt igen
Svar på tråden saltvatten spray´till håret??