• HeddaBigBum

Någon som testat Forever Livings Aloe Vera-produkter?

För lite drygt en vecka sen var jag på ett Forever Living-party och nu sitter jag spänt och väntar på mina produkter. Glad Givetvis lät alla produkter strålande, men jag tänkte testa deras Aloe Vera-drycker (nektar).
    Finns det någon här inne som provat? I så fall, vad tyckte ni? Gjorde det någon skillnad? Positiv? Negativ?

Berätta allt!

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Någon som testat Forever Livings Aloe Vera-produkter?
  • Västkusttjejen

Jag använder produkterna och är även återförsäljare, fast mest bara till mig själv ;) Jag dricker den gula dunken, tycker näktarn smakar peck *skrattar* märker att jag är piggare och orkar mer :) använder dessutom tvålen, passar perfekt till min bebis då den inte svider i ögonen :) Gellyn-passar på precis allt och alla, förutom öppna sår, Heat lotion på ömma muskler och migrän, Moisturizing på ansiktet och bebishud, Sunlotion, Brun utan sol krämen, tandkrämen.... ja mycket hehe Suveräna produkter på både mig, maken, bebisen och djuren =)

• HeddaBigBum

Tack för svar!
    Imorgon kommer jag få mina produkter. Det ska bli kul att se om de har någon inverkan på mig. Du skrev att du kände dig piggare och hade mer ork... dricker Aloe Vera varje dag? Hon som sålde till mig sa att man skulle ge nektaren "en ärlig chans" och köra varje dag i 3 månader innan man ger upp (om det inte gett resultat innan dess). Hur reagerade din kropp på Aloe Veradrycken? En granne till mig gav upp efter 1 månad för hon fick kopiöst mycket gaser... *haha*

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
Svar på tråden Någon som testat Forever Livings Aloe Vera-produkter?