svagt streck på äl-test på bim -2
Man är ju en sån knepig typ. :)
Efter 2 dygn med slut grav.tester (tog sista på bim - 4 och det var solklart negativt) så kunde jag inte låta bli att testa ett äl-test dag (har läst ibland om såna som fått positivt (dvs två lika starka streck) på såna vid bim och varit gravida)
Iaf jag har en hög äl-tester från billigatester hemma. En månad använde jag dom för att leta ägglossning men jag fick aldrig ens ett minsta lilla streck med dom (även fast jag tillslut började dubbelkolla med cb och fick fullt utslag på dom så var billigatesters helt utan streck för mig)
Så jag tänkte inte använda dom mer då de inte verkar passa mig alls. Så jag kan ju lika väl slösa dom på sånt här svammel :)
Iaf så fick jagt nu ett svagt streck. Verkligen svagt inte alls så starkt så det skulle räknas som positivt när det gäller ägglossning. Men starkare än jag haft nånsin m just detta test.
Jag tänker absolut inte bygga upp nån förväntning pga detta, inser ju själv hur desperat det är :)
Men finns det ngn annan som fått supersvagt streck på äl-test och varit gravida?