Har du ett akvarium med fiskar?
Ni som har, uppskattar ni det eller är det bara jobbigt?
Ni som har, uppskattar ni det eller är det bara jobbigt?
Jag tyckte mest det var jobbigt...
Har haft akvarium och älskade det och skall därför skaffa igen när vi flyttat. Det är ju lite jobb för att det skall vara fint det sticker jag inte under stol med men jag tyckte om den biten med för att jag tyckte om akvariet så.
Nej, tänker inte skaffa heller..
Ja, och det är faktiskt inte alls jobbigt. Det är stort och då är det tydligen lättare...? Vi gör rent det 2 ggr om året, inte oftare än så.
Det är kitchigt och vi älskar det! Man kan ju fastna framför det - jag kan sitt aoch stirra i evigheter
Har haft men då var det när jag bodde hemma och pappa som rengjorde det. Tyckte dock det var väldigt fint.
Min "svägerska" hade gjort ett eget hon, med låtsasfiskar. Det var coolt, funderar på att göra nåt liknande!
Har ett nu. Ska dock skaffa ett lite mindre, för vi har inte tillräckligt många fiskar för detta när brorsans fiskar har flyttat.
Men det är trevligt att se på, även fast det är endel jobb med det. Men sonen tycker det är kul att hjälpa till.
nej
Nej vi har inget akvarie dock vill sonen gärna ha ett i julklapp men jag vet inte om han ska få det eller inte..
Har faktiskt 3 akvarium ;) Ett på 500 liter, ett för yngel på 50 liter och ett på 30 l för dom allra minsta.. Men eftersom jag har en liten själv så är jag på god väg att ta bort det minsta akvariet.. Tiden finns inte längre riktigt.. Så det är bättre jag satsar på dom andra. Har tänkt att sonen skall få det på 50l i sitt rum senare (om han vill). Jag kan bara säga att ju större det är desto lättare är det att hålla ordning på. Jag älskar det, har haft akvarie hemma när jag var barn och blev fast som vuxen. Har haft akvarie i 5år nu. De flesta som kommer in i mitt hem uppskattar det verkligen