Sofiiiee skrev 2007-11-08 22:01:11 följande:
Jag brukar (tror jag iallafall) känna ganska tydligt när jag har äl, men vill testa med äl-test så att jag är helt säker på att det är just äl som är på G!Ja jag hoppas det kommer någon och hjälper oss att förstå allt med det här! Det är inte så lätt alla gånger att förstå! Vet du om man ska ha hållit sig från att kissa på ett visst antal timmar innan man testar som det är med gravtest?
När jag läser instruktionen så står det att man INTE ska använda morgonurin då den innehåller slaggprodukter som kan påverka testresultatet felaktigt. Det står också att hög konsumtion av vatten kan späda ut hormonerna i urinen och att man därför inte ska dricka för mycket vatten timmarna före testtillfället. Ja, mycket att hålla reda på...
Om någon med erfarenhet är inne i tråden: hur funkar det egentligen med kontrollinjen och testlinjen. Är de enbart synliga båda två när ÄL:en är på riktigt? Eller vad menas med stegring? Kan kontrollinjen och testlinjen synas samtidigt fast i olika styrka? Är det det som är stegring i så fall? Framgår inte riktigt av instruktionen

... Hjälp oss här nu, vill inte missa ytterligare en månad på att jag inte fattat instruktionen rätt...