• I Love You Three

Ö&B:s baby leksaker?

Någon som handlar bebay leksaker där?  Var där idag och kikade och såg att dem hade massor av saker, som bultbrädor o massa skojjiga grejjer. Men någon som handlat där och kan berätta om det är värt det elelr inte att handla där?  Tänkte föröska komma undan billigt till sonen som kommer vara 8 månader i jul.. :P

• Svar på tråden Ö&B:s baby leksaker?
  • Perniilla

Man kan nog handla där..men kanske inte är av bästa kvalité :)

• I Love You Three
    Perniilla skrev 2007-11-08 23:12:52 följande:
    Man kan nog handla där..men kanske inte är av bästa kvalité :)
    Nej de förstog jag:P  Men en 8 månaders bryr sig nog inte så värst ifall leksaken skulle gå sönder och försvinna ur leksakslådan:P  O det är ju en slitvara så;P
  • Perniilla

Nej precis :) Men bara han inte blir för fäst vid nånting ;)

• snowflake76

Jag köpte en sån där grej som man her ringar i olika stl på och min son älskar den =)
    Har även köpt andra leksaker där till dom störe barnen och det är inte så dålig kvalite som man kan tro.

Hitils så har inget gått söndert

• Panter tanten

har handlat en del av mina baby saker på andra lågpris ställen när tösen var liten och det funkade fint vissa saker finns kvar och kommer med ner från vinden nu är nästa är på g.

ÄLSKAR MIN PRINSESSA, BF 6 NOV
  • Lindie

Dyra saker kan ju också gå sönder och det jag handlat där har hållt.

• Nifelheim

Ö&B har ju rätt mkt BRIO leksaker just nu och det borde ju vara samma kvalite på de som på alla andra BRIO leksaker

Du skulle bara veta vem jag egentligen är!
  • I Love You Three
    Nifelheim skrev 2007-11-10 18:33:46 följande:
    Ö&B har ju rätt mkt BRIO leksaker just nu och det borde ju vara samma kvalite på de som på alla andra BRIO leksaker
    Ahh det visste jag inte ebs att dem fått in:D  ska kika på dem.. tänkte ta en tur till veckan!:)
  • Bäbiiis

Min mamma har köpt lite leksaker där till min dotter, det är sakerna från BRIO :)
    Dom är toppen, dom håller! Väldigt billiga jämnfört med BR...

• nadja84

Handla på, det är ju sjukt billigt där med. Kommer handla massa där till sonen i julklapp

*Dylan 2006-03-25*
  • Kärnan

även om man handlar på öb så har man ju rätt att reklamera varor som går sönder. bara för att det är billigt så ska man ju inte behöva räkna med att det går sönder.

• gustafssons

Vi har köpt leksaker där av märke, så det beror nog på vad de får in... de va billigare att köpa där än på en annan affär jag tittat på..

• gustafssons

Vi har köpt leksaker där av märke, så det beror nog på vad de får in... de va billigare att köpa där än på en annan affär jag tittat på..

• ordningåreda

Måste bara fråga en sak....

Varför heter det Ö&B och inte ÖB?

Svar på tråden Ö&B:s baby leksaker?