Mannen låter mig aldrig få sova ut!! Snälla läs!
Jag 25 år och Sambo med min kille på 26 år sedan 7 år tillbaka. Har en son tillsammans på 9 månader.
Har tillkommet en hel del problem i förhållandet sedan sonen kom till världen för 9 månader sedan. Killen hamnade i depression pga missnöje med sitt arbete i samma veva som sonen föddes och blev sjukskriven. Jag hade sonen jämt om dagarna och nätterna och killen "låste" in sig och spelade dataspel hela tiden för att fly från verkligheten. Fick böna och be att han skulle komma ut till oss och titta på tv om kvällarna men fick alltid gå med svansen mellan benen och titta på tv själv med sonen. Eller bara mysa tillsammans, men icke.
Visst han mådde dåligt men vi fanns ju. Flera händelser har hänt bla att han somnat när han tagit hand om sonen så sonen ätit papper och rivit runt på golvet bland cd-skivor och jag hittade tom en knapp på golvet som han kunde ha ätit upp. Hans försvar var att han mått dåligt och är så trött och inte kan sova om nätterna. Jag hade kunnat hitta min son död. Och han vaknade inte heller av att sonen gråtit på golvet 2 meter ifrån honom. Men jag gjorde det som låg i rummer bredvid med öronproppar.
Jag låter ofta killen sova ut under helgen båda dagarna när han jobbat för att vara snäll men idag nu när han är sjukskriven igen så sa jag nu kan väl du gå upp med honom. -Men näää fick jag till svar. -Du tar och går upp med honom jag är jättetrött, säger jag. han går upp med honom men kommer in efter 1½ timme och han säger: -nu får du ta honom! jag fräser: "låt mig sova" han går ut men kommer in igen efter 30 min och säger att jag får ta honom. Jag gråter och sätter mig i soffan och är pisstrött efter en natt med många vaknanden från sonen. Likaså igår var en jobbig natt men jag gick upp igår och bara bad om lite sömn i morse. Men fick inte. han gick själv och sov när jag fick gå upp och ta sonen Är så ledsen och blir inte unnad någon sömn alls medans han som är sjukskriven bara sover och sover. han har aldrig tagit någon natt eller morgon för att ge mig sovmorgon eller sömn.
Är så ledsen och trött.