• sparkling star

Eftersnack idol tv400-PINSAMT

Hej,

Är det någon mer än jag som sitter och förfasar mig över det oerhört pinsamma programmet "Eftersnack" på tv400?

Snacka om att inte ha koll på läget. Intervjua Daniel och frågar hur det känns att hänga löst, behandla Christoffer som om han gick på dagis och trillat och slagit sig, programledare som gråter samt detta ytliga snack.

Nej, nu har jag sett det en gång och ALDRIG mer. Ingen journalistisk objektivitet what so ever!

• Svar på tråden Eftersnack idol tv400-PINSAMT
  • Meria

Reagerade jag också på, stilen "nämen lilla gubben så tråksit att du åkte ut". Och att prata om klääderna... Mest fnittrigt måste jag säga, ändå sitter man och kikar...

♥ Loketok 061224 ♥
  • Länk

USCH!

Doreen borde hålla sig till Bollibompa å Hanna till frälsis eller så :)

Heehe

Hela  Idol tv400 e botten

• Nelly78

Såg det för andra gången idag, såååå pinsamt!

♥Mami Älskar Sin Ida♥
  • Clever LG

Jag satt och mådde fysiskt illa när Doreen frågade Daniel om hur det kändes att han satt löst och när hon försökte ursäkta det med att hon var rörd och att det var SÅ mycket känslor...Hon är programledare och ska bortse från sådan saker.

• Aquablåärhennesögon

Ha,haha....PINSAMT VÄRRE!!!! Jag fick blunda emellanåt - säkert, men ändå sitter man o kollar ju....

• Clever LG

Det blir ju som en parodi och klischér står som spön i backen. Jag satt också och blundade Det är riktigt amatörmässigt och imponerade att de faktiskt få med så kallade kändisar i programmet.

• morzan4

Håller med helt och hållet! Det är sååå pinsamt när de frågar helt fel saker, daddar med den utröstade osv. Det är ett sant mirakel att dessa brudar fått detta jobb!

• MizzTez

Håller verkligen med TS!! Jag verkligen shämdes över det där eftersnack, sen verkar det som att de har satt fel folk på fel plats! Fanns det verkligen inga andra som kunde göra det där jobbet??

• Cassiss

Någon som vet om Ebba von Sydow är gravid eller bara fet? Hon såg rätt rund ut i eftersnack.

No one dies a virgin... Life will fuck us all
  • NeA 84

tyckte doreen var överdrivet barnslig i bolibompa redan....å här, ja de passar hon inte till. skäms ju ihjäl....bara av att se henne på eftersnack

Adam 020715 Gabriel 051130
  • Clever LG
    Cassiss skrev 2007-11-10 07:42:57 följande:
    Någon som vet om Ebba von Sydow är gravid eller bara fet? Hon såg rätt rund ut i eftersnack.
    Tänkte på det med och även på att hon som ska vara en SÅDAN "stilikon" inte kan lägga maken speciellt bra.

Eftersnack har egentligen alla förutsättningar att vara ok, fast med rätt programledare...

Försökte leta på nätet men jag hittar ingenstans där man kan se på Eftersnack. Kansk youtube?
Svar på tråden Eftersnack idol tv400-PINSAMT