• YoungMammi

linköping/norrköping/mjölby

Hej jag letar efter unga föräldrar i Linköping/norrköping/mjölby trakten helst linköping, är 15 år och vill ha nogon och dela mina uppfattningar med :)

• Svar på tråden linköping/norrköping/mjölby
  • hannahlilla

Jag är från Linköping, fick min dotter när jag var 16, är nu 17 år och min dotter är snart 8 månader :)  

Elvira, 19/3-07.
  • Lia85

Hej!
    Jag bor i Norrköping och är 22 år. Var 15 när min son föddes, just den 6/7 (men 2001 då *s*)

Har aldrig ångrat mitt beslut. Var mammaledig ett år mellan nian och gymnasiet och har sedan dess pluggat. Har drygt ett år kvar tills jag är färdig socionom

Lycka till hur du än gör!

• NikkiGärdström

Jag är 16, väntar min första :) bor i norrköping

• YoungMammi

Gud va roligt att det finns fler som är unga föräldrar i östergötland, trodde jag var den ända, har ej sett e enda ung förälder :(

• hannahlilla
    YoungMammi skrev 2007-11-11 11:24:42 följande:
    Gud va roligt att det finns fler som är unga föräldrar i östergötland, trodde jag var den ända, har ej sett e enda ung förälder :(
    Hört talas om unga föräldrar i linköping?
    Jag går där och det är toppen, ifall du har möjlighet att börja där så är det ett stort tips :)
    Elvira, 19/3-07.
  • Lia85

TS: Nej då, det finns MÅNGA unga föräldrar, men kanske inte så jättemånga som är så pass unga, som vi, de flesta är kanske runt 17-18. Men det finns, och det går bra

• YoungMammi
    hannahlilla skrev 2007-11-11 13:31:25 följande:
    Hört talas om unga föräldrar i linköping?Jag går där och det är toppen, ifall du har möjlighet att börja där så är det ett stort tips :)
    Ja jag såg något om det på linköpings kommun, jaa där ska jag nog gå i sånnna fall :)
  • YoungMammi
    Hört talas om unga föräldrar i linköping?Jag går där och det är toppen, ifall du har möjlighet att börja där så är det ett stort tips :)
    Ja jag såg något om det på linköpings kommun, jaa där ska jag nog gå i sånnna fall :)
  • YoungMammi
  • Eddies  Mamma

Här är en till ung mamma. Har en son på snart 2år.

• hannahlilla
    YoungMammi skrev 2007-11-11 18:11:57 följande:
    Ah, det är bara att ringa och prata med dom, du kan börja gå även när du är gravid sålänge det finns plats :)
    Elvira, 19/3-07.
Svar på tråden linköping/norrköping/mjölby