Vad betalar ni för frissan?
Om ni klipper, färgar/slingar med flera färger? Och vart bor ni?
Så snål på att lägga pengar på mig själv men nu är det verkligen dags.
Om ni klipper, färgar/slingar med flera färger? Och vart bor ni?
Så snål på att lägga pengar på mig själv men nu är det verkligen dags.
ca. 900. Helsingborg.
Här i Örebro har de nu i November erbjudande om att bli klippt för 50 kr =) Tycker jag är ganska lagom =D
Jag betalade 800:- för klippning och slingning (hätta) för någon vecka sedan. Bor i Sundsvall.
Om jag klipper och slingar/färgar håret betalar jag runt tusenlappen. Ja är dock korthårig, så då brukar det vara billigare än om man är långhårig. Bor i Eskilstuna.
Bor i sthlm, där det är självklart dyrare...
men det beror ju på vilken frisör man går till...
jag brukar grundfärga, slinga (mycket slingor) och klipp för 1500 kr oftast...
glömde säga att jag är långhårig... för det avgör priset också
Jag får betala mellan 1300-1500 när jag toppar håret, gör folieslingor och fönar håret.
Bor i Sthlm. Då går jag ändå till någorlunda billig salong. Priserna i de "hippare" salongerna är helt sjuka. Man behöver ju dessutom göra om det var 6-8 vecka..
slingade håret igår 2färger har axellångthår och det gick på 700kr (bor i övik)
sen beror det ju vart man frågar, som Linny skrev. ett ställe skulle ha 3000 för två färger,
helt sjukt
uppsala, klipp och färg ca 1300:-
280 för en klippning. (bor utanför Gbg)
Lite längre än axellångt..
1400 i Göteborg för klipp och färg (4 olika)
200:- för klippning, 480:- klippning + slingor, i Norrköping
Klippning färg o slingor. ( jag gör alltid flera olika färger i håret) går på ca 700-750 spänn där jag klipper mig. Klippningen enbart går på ungefär 310 spänn eller nåt.
Bor i Göteborg o klipper mig i Mölndal.
bor i karlskrona
var och slingade håret och en klippning föra veckan och det gick på1250kr
och det värkar ju dyrt om man jämför men många här men jag tycker inte det är så fallit annars och så får man ett himmla bra resultat