• This is me

Vad betalar ni för frissan?

Om ni klipper, färgar/slingar med flera färger? Och vart bor ni?

Så snål på att lägga pengar på mig själv men nu är det verkligen dags.

• Svar på tråden Vad betalar ni för frissan?
  • Perniilla

Här i Örebro har de nu i November erbjudande om att bli klippt för 50 kr =) Tycker jag är ganska lagom =D

• Nie

Jag betalade 800:- för klippning och slingning (hätta) för någon vecka sedan. Bor i Sundsvall.

• juzze

Om jag klipper och slingar/färgar håret betalar jag runt tusenlappen. Ja är dock korthårig, så då brukar det vara billigare än om man är långhårig. Bor i Eskilstuna.

• Mizz Turko

Bor i sthlm, där det är självklart dyrare...

men det beror ju på vilken frisör man går till...

jag brukar grundfärga, slinga (mycket slingor) och klipp för 1500 kr oftast...

• Linny

Jag får betala mellan 1300-1500 när jag toppar håret, gör folieslingor och fönar håret.
    Bor i Sthlm. Då går jag ändå till någorlunda billig salong. Priserna i de "hippare" salongerna är helt sjuka. Man behöver ju dessutom göra om det var 6-8 vecka..

• sataya

slingade håret igår 2färger har axellångthår och det gick på 700kr (bor i övik)

Lilla
  • twinsimagen
    Mizz Turko skrev 2007-11-11 20:11:38 följande:
    glömde säga att jag är långhårig... för det avgör priset också
    det tyckte jag var billigt, på dom salongerna jag har frågat skulle det gå på cirka tusen och där är inte grundfärgen med och jag har kort hår. sist jag klippte mig gav jag 380kr.
    Bor i angered,
  • twinsimagen

sen beror det ju vart man frågar, som Linny skrev. ett ställe skulle ha 3000 för två färger,
    helt sjukt

• Mizz Turko
    twinsimagen skrev 2007-11-11 20:16:01 följande:
    det tyckte jag var billigt, på dom salongerna jag har frågat skulle det gå på cirka tusen och där är inte grundfärgen med och jag har kort hår. sist jag klippte mig gav jag 380kr.Bor i angered,
    prisvärt...
  • Yollis

uppsala, klipp och färg ca 1300:-

♥ Örsundsbro MALF ♥ mamma till Tuva, 1 år ♥ UJberoende ♥
  • ros72

280 för en klippning. (bor utanför Gbg)

• Bollen82

Lite längre än axellångt..
    1400 i Göteborg för klipp och färg (4 olika)

• 8Viola2

200:- för klippning, 480:- klippning + slingor, i Norrköping

• Majsan70

Klippning färg o slingor. ( jag gör alltid flera olika färger i håret) går på ca 700-750 spänn där jag klipper mig. Klippningen enbart går på ungefär 310 spänn eller nåt.
    Bor i Göteborg o klipper mig i Mölndal.

• ari81

bor i karlskrona
    var och slingade håret och en klippning föra veckan och det gick på1250kr
    och det värkar ju dyrt om man jämför men många här men jag tycker inte det är så fallit annars och så får man ett himmla bra resultat

Svar på tråden Vad betalar ni för frissan?