Inlägg från: Fridaaa |Visa alla inlägg
  • Fridaaa

Yippee Ki-Yay, MF

Någon som kollade på det? Satt och kollade på en annan kanal när jag hörde sambon skratta som bara den.. Så då var jag ju tvungen att gå och kolla vad han tittade på. Sen blev jag ju fast! Hur kul som helst!

Någon som kollade? Vad tyckte du?

Kanske blir det vår tur snart :) absolutefridaa.blogg.se
  • Svar på tråden Yippee Ki-Yay, MF
  • Fridaaa
    mickii skrev 2007-11-12 18:51:06 följande:
    mm min sambo såg det igår o skrattade som fan.inte lika kul enligt min smak
    Okej.. Jag tyckte det var as bra!
  • Fridaaa
    big belly skrev 2007-11-12 18:35:05 följande:
    Såg inte senaste men såg i sommras!! Det är ju asbra!!Älskar Musse!! Han har ju även ett annat program nu!Jonas å Musses religion! Oxå skitbra!!
    Okej! Jaa det är as skoj! Igår gick dom i öknen och den andra gubben bara gnällde hela hela tiden. Sen slogs dom med någon gubbe. Dom tog vatten i en brunn tills han kom och började vifta med en pinne Om det går en repris på gårdagen så måste du se de!!!
  • Fridaaa

Någon som kollar på dagens avsnitt? Det är det bästa hitills! Skrattar nästan ihjäl mig åt Jarmo

• Fridaaa
    Sniper skrev 2007-11-28 17:05:44 följande:
    JAG!!Jag älskar dom.. Jarmo är bara för underbar! T.om min mamma har börjat titta efter en söndag när jag o sambon var där. Så serien går helt i våran familjs humor. Det är nog ända gångerna nu för tiden (har nyfödd) som jag o gubben skrattar såhär mycket och det handlar inte om barnen
    Haha! Jaa Jarmo är ju bara för rolig! När han ringde till städerskan på hotellet flera ggr Haha! Det är ju as bra!
  • Fridaaa
    Sniper skrev 2007-11-28 18:05:05 följande:
    jag älskade när dom var i öknen.. Då skrattade jag så tårarna sprutade..
    HAHA! Jag med!! hihi! Jarmo bara gnällde hela tiden! Och när dom slogs med pinnarna! hahahaha
  • Fridaaa
    Sniper skrev 2007-11-28 18:15:57 följande:
    jättekonstigt att inte fler upptäckt serien nästan inga av mina vänner tittade heller först, jag fick TVINGA alla att ge det en chans.
    Ja det tyckte jag med! Det är ju hur kul som helst! Mamma och Pappa kollade också i söndags. Synd bara att det inte går flera ggr per vecka! För det är ju super skoj! Undra om Musse orkar med Jarmo i hela serien :-P
  • Fridaaa
    Sniper skrev 2007-12-02 21:23:11 följande:
    NÄhä har han?? Jag missade dagens avsnitt va hände??
    Ja! Jarmo blev sur för att Musse pratade i kameran hela tiden och satt och muttrade. Sen så gick han bara där ifrån. Och dom hittade honom inte. Sen ringde Musse någon som fick tag i Jarmo så då hade han hoppat av serien Gråter Det är ju han som är roligast! Sen hade dom en casting då de kom en väldigt fjollig tjej som bara för mycket, fattade inte ens vad hon gjorde där. Men till slut vadlde dom ut fem pers eller något.

Så nu är det bara att vänta till nästa vecka! Men det kommer ju bli tråkigt utan Jarmo!!
  • Fridaaa
    luddigamaskrosen skrev 2007-12-02 21:40:14 följande:
    Måste bara fråga om en sak. Såg för nån vecka sen (förra söndagen??) när dom skulle göra lögndetektortest. Jarmo skulle vara orolig för att Musse vartit otrogen i deras fejkade kärleksrelation. Hur gick det? Klarade testet av att se att dom ljög eller hur vart det? Har inte den kanalen utan såg det avsnittet hos en kompis.Underbart roligt!
    Jag minns inte riktigt. Men jag har för mig att gubben inte såg att dom ljög el något. Men är inte helt säker..
  • Fridaaa
    Anastasia skrev 2007-12-02 23:00:17 följande:
    Jag har jobbat med Musse och vill bara tillägga att han är en störtskön kille i verkligheten också. Supertrevlig!
    Kan tänka mig de Fast jag gillade Jarmo lite mer! Hans kommentarer och allt var ju så roliga
  • Fridaaa
    Anastasia skrev 2007-12-02 23:08:34 följande:
    Jarmo verkar vara en intressant kille han med.. haha. kläcker ur sig de roligaste saker. synd att inte fler har hittat till det programmet.
    Jaa tänkte också på det för ett tag sen.. Trist bara att Jarmo hoppat av serien Gråter
  • Fridaaa
    Anastasia skrev 2007-12-02 23:15:25 följande:
    är det på riktigt då? du vet sånt kan ju fejkas ganska enkelt. Nu såg jag inte det avsnittet, men det är väl inte helt omöjligt att han kommer tillbaka.
    Jag tror de. Eftersom dom hade en casting på en ny medarbetare! Men självklart är det ju roligare om Jarmo är tbx
  • Fridaaa
    memelie skrev 2007-12-02 23:18:47 följande:
    hahahahaha jag har sutit o klurat på han den där jarmo ( har inte sätt ett enda avsnitt ska jag väl säga ) o tyckte han va lik Lucas sandberg i skilda världar som gick på 4an för typ 100 år sen !!!! O visst hade jag rätt *ler sv.wikipedia.org/wiki/Joachim_Persson
    Haha! Det hade jag inte ens tänkt på! Men nu när du skrev det så slog det mig faktiskt en tanke! hihi
  • Fridaaa
    Pilla80 skrev 2007-12-10 22:43:47 följande:
    Men va det snat att Jarmo har hoppat av???? Min sambo sa att det bara var ett skämt.Missade förra avsnittet.
    Det verkade vara ett skämt när man såg på slutet igår. det var ju roligare med Jarmo!
Svar på tråden Yippee Ki-Yay, MF