• stina72

Willys

Satt och blädrade i ett reklamblad från Willys och såg att de hade väldigt bra pris på deras egna märke.
    Du som handlar på Willys, är det bra kvalitet på grejerna?
    Är det så himla mycket billigare som många säger?

Vad tror ni, skulle jag tjäna mkt på att en gång i månaden åka till Willys (5 mil tur och retur) för att handla basvaror och torrvaror?
    Jag handlar annars på Ica Maxi

• Svar på tråden Willys
  • stina72

Ok Man kanske skulle testa att handla på Willys då

Blöjorna köper vi på Lidl, där kostar ett paket 64 kr.

Ska väl erkänna att jag aldrig handlat på Willys. Så de har en massa "erkända" märken också som är billigare än på typ Ica?

Finns det något från Willys man bör avstå?

• stina72

Yes, då har jag varit och storhandlat på Williys. Blev inte så där superimponerad faktiskt. Visst ta 2 betala för 1 blev ju billigt och en del andra saker var ju billiga. Men det var en hel del saker som kommer att åka till Maxi för att handla idag
    Jag kanske är bortskämd med att handla i den butiken som hade den billigaste matkassen enligt PRO's årliga undersökning. Då ingår iofs inte lågpriskedjorna, ej heller lågprismärken.

• stina72

Hrmm...måste bara göra ett litet tillägg. Har nu varit till Maxi för att kompletera min handling lite. Upptäckte faktiskt att mycket inte var så billigt som jag inbillat mig
    Det skillde faktiskt någon krona här och där på de flesta sakerna.
    Synd bara att vi inte har Willys här i stan utan att jag måste åka till grannkommunen.

• stina72

MansonDust --> Dubbelt så mkt för samma vara? Jämför du lågprismärken då eller tex Willys egna mot t.ex Findus?

• stina72

en liten katt --> Varför skulle du inte det?

Svar på tråden Willys