• SusanneJ

Willys

det roliga är att willys, eldorado, hemköp, ica, och många fler märken har samma tillverkare. så det är samma produkt men i olika förpackningar. (ska inte säga att det är ALLA produkter, men dom flesta)

jag skrattar rätt högt när det är olika tester i tidningar och 5 av 8 märken är egentligen samma produkt

(¯`°?.¸ ღ EBBA 061210 ღ ¸.?°´¯)
  • SusanneJ
    stina72 skrev 2007-11-12 13:06:00 följande:
    Ok Man kanske skulle testa att handla på Willys då Blöjorna köper vi på Lidl, där kostar ett paket 64 kr.Ska väl erkänna att jag aldrig handlat på Willys. Så de har en massa "erkända" märken också som är billigare än på typ Ica?Finns det något från Willys man bör avstå?
    willys har alla "vanliga" märken också, förutom icas egna då
    jag tycker bättre om Willys, billigare och bättre. (och sen hittar jag bättre där än på MAXI )
  • SusanneJ
    kejsarinnan skrev 2007-11-12 13:10:52 följande:
    Icas köttbullar och mamma scans köttbullar är samma tillverkare
    ja, jag vet
  • SusanneJ
    kejsarinnan skrev 2007-11-12 13:10:52 följande:
    Icas köttbullar och mamma scans köttbullar är samma tillverkare
    lithells gör många av dom "billiga" märkena också
  • SusanneJ
    kejsarinnan skrev 2007-11-12 13:14:30 följande:
    det var som när min kusin var här och vi stekte icas egna köttbullar så sa han "nee, mamma scans är MYCKET godare!" höll på att skratta ihjäl mig medans jag sa att det faktiskt är samma köttbullar!
    haha
  • SusanneJ
    Jeosi skrev 2007-11-12 13:26:40 följande:
    Lite OT men ändå... På "era" Willys måste man deponera 50kr för att få låna en vagn som man kan ha sin bebis i? Jag var och handlade på Willys för första gången igår och jag tyckte att det var lite krångligt att behöva gå till en av kassorna lämna 50kr för att få en polett gå tillbaka ut och hämta en vagn - och då omvänt när man hade handla klart.
    jag fick lämna mitt leg som "pant"
Svar på tråden Willys