• Legolina

Willys

Vi handlar på Willys nästan varje vecka. Ibland kompletterar vi med mad varor från Ica (som ligger på vägen till dagis) för att få även lite delikatess, smaksatt cremefraiche från arla och lite annat.

Jag har provat att göra min veckohandling på Coop eller Maxi och det blir AVSEVÄRT dyrare.

Jag upplever ingen direkt kvalitetsskillnad. Jag köper eldorado och andra billiga märken på en del saker där jag inte tycker det är nån smakskillnad direkt. Man får prova sig fram för allt är inte bra som är billigt. Willys fullkornspasta tex. Kungsörnen är MYCKET godare.

Men som någon skrev - även "märkes varorna" är billigare på willys.

Vi har knappt 2 min till Willys och vi åker med glädje dit. Bensinen är ingenting i sammanhenget.

• Legolina

Vi har 2 MIL till willys... inget annat

• Legolina

Nää - så är det inte i eskilstuna.

Vi hade alltid babyskyddet i vagnen. Det fungerade utmärkt. Vi parkerar alltid nära kundvagnarna så kan sonen sitta i bilen när vi lastar in i bilen och parkerar vagnen efterråt.

Jeosi skrev 2007-11-12 13:26:40 följande:
    Lite OT men ändå... På "era" Willys måste man deponera 50kr för att få låna en vagn som man kan ha sin bebis i? Jag var och handlade på Willys för första gången igår och jag tyckte att det var lite krångligt att behöva gå till en av kassorna lämna 50kr för att få en polett gå tillbaka ut och hämta en vagn - och då omvänt när man hade handla klart.
Svar på tråden Willys