• vonkis

vanlig väska som skötväska?

hejsan!!
    har inte kommit hit ännu eftersom jag väntar min lilla knodd i juni
    men har funderat på det här med skötväska och har hittat en väska på stadium som är plastad innuti(alltså inte tyg) som är bara att torka av med våt trasa.
    är det många av er som använt vanliga väskor som skötväska och hur har det funkat praktisgt??

• Svar på tråden vanlig väska som skötväska?
  • MrsHawkins

Jag föredrar en vanlig väska!
    Jag hade en billig, mindre bag köpt på Ö&B. O det funkade kanonbra för oss!

• Soffie

har flera vanliga väskor att ha.. skötväskor är så överdrivet dyrt..men har man råd så.

• tinna

Jag har använt en vanlig ryggsäck som skötväska. Har en till vagnen också men gillar inte den. Det enda med ryggsäck är ju att man måste ha med sig en handduk eller filt att ha som underlag när det inte finns skötbord att tillgå. Jag har en ryggsäck som går att öppna hela framsidan på eller hur man ska förklara så det blir aldrig att man måste rota efter det som finns i botten utan man kan öppna och se vart det finns. Jag gillar inte heller att ha skötväskan hängande på vagnen, jag tycker den är ivägen när man går.

• våsann

Tror jag funkar kanon. Har själv aldrig varit nöjd med den Emmaljungaväska vi har matchande till vagnen. Vilken försäljningstrick!

• vonkis

tack tjejer!!
    tror nog allt att jag kommer köpa den där väskan, för då kan jag använda den lite snyggt som handväska också när man ställer ifrån sig vagnen...sen ska jag bara köpa till nån tunn skötbädd som jag kan ha i, eller använda nån tjockare handuk

kommer bli bra det här

• MrsHawkins

vonkis

Jag hade alltid en liten handduk och en bit plastfrotté i väskan...prefekt att byta blöja på.

• vonkis

låter bra Mrs Hawkins!
    det blir nog så för mig med

• Katharina

Jag använder diverse olika ryggsäckar, funkar jättebra. Inte har de blivit geggiga invändigt heller.

• Naimiez

Jag har en BjörnBorg väska som skötväska.

• Majsan71

Jag använder min vanliga väska. Några blöjor, en handduk (att lägga bebben på), ett litet paket våta tvättlappar och ett ombyte = klart! Mer än så behöver inte jag ha med mig så jag ser ingen anledning att köpa någon skötväska.

Svar på tråden vanlig väska som skötväska?