• Anonym (sexig)

Säljs erotiska filmen Pirates i Sverige?

Pirates från 2005 har jag bara hittat på en sida och då kostar den nästan 400:-. Tycker det var dyrt. Säljs den på någon svensk sida för mindre pengar?

• Svar på tråden Säljs erotiska filmen Pirates i Sverige?
  • Anonym (sexig)

ingen?

• Carnaval

Den som är gjord som Pirates of the caribbean?

Anonym (sexig) skrev 2007-11-12 19:45:53 följande:

Pirates från 2005 har jag bara hittat på en sida och då kostar den nästan 400:-. Tycker det var dyrt. Säljs den på någon svensk sida för mindre pengar?
  • Anonym (man)

Jag vet att jag har sett den på flera ställen men kan tyvärr inte hjälpa dig just nu eftersom min arbetsgivare knappast skulle gilla att jag surfade runt efter porrfilm just nu...

• Anonym (träben)

Yes jag vill också veta var man kan köpa den, har sett trailern med min fru den verkar grym! Kanske kan bli en julklapp...

• Anonym

Jag tyckte den var överskattad.....på alla plan....

• Anonym (sexig)

Det är min sambo som verkligen vill ha den så jag tänkte skaffa den till honom. Jag vet inte om den är som pirates of the carribean. Den ska väl vara den dyraste porrfilmen som gjorts? Så är det ett snyggt  gjort omslag på filmen.

• Anonym (piraten)

Jag och sambon laddade ner den från internet (busiga vi) Men den är ganska överskattad tyckte jag.

• Anonym (sexig)

vad gör den överskattad då? han vill ha den hursomhelst för det har blivit en fix idé. vi har för övrigt inga porrfilmer så tipsa gärna om nån annan bra då.

• Anonym (piraten)

Att det ska vara den dyraste porrfilmen någonsin. Det gör ju att man kanske väntar sig lite mer men det känns som vilken porrfilm som helst med samma dåliga skådespeleri. Men visst det finns ju många porrfilmer som är bra mycket värre än den.

Anonym (sexig) skrev 2007-11-13 19:06:15 följande:

vad gör den överskattad då? han vill ha den hursomhelst för det har blivit en fix idé. vi har för övrigt inga porrfilmer så tipsa gärna om nån annan bra då.
  • Anonym (Pirater?)

Sök på erotik på ginza om det är Pirater med Jenna Jameson du menar den är nr 6 utav mest sålda där...har den själv men tyckte inte det var ngt speciellt med den + att den bestod av 75% analsex och det är inget för mig...

Hoppas du hittar det du söker!

• Anonym (sexig)

Nej, det är inte den med Jenna Jameson, den heter Conquest eller något på engelska. Den här heter Pirates även på svenska.

• Anonym (sexig)

Men det var 3 skivor på den jag såg på en svensk sida också. Kan det ändå vara den klippta?

• Anonym (sexig)

Bergling: den länken funkar inte. hittar inte pirates på amazon.. trist

• Lina1979

Hittar ingen som heter så...

Loke är mammas lilla mirakel!
  • Anonym

ladda ner den som torrent. kostar inget. den var lite kul, det var den ;)

• Anonym
    Anonym skrev 2007-12-09 17:21:01 följande:
    ladda ner den som torrent. kostar inget. den var lite kul, det var den ;)
    Var hittade du den`???
Svar på tråden Säljs erotiska filmen Pirates i Sverige?