• sarah

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Hej tjejer.
    Har lite små frågor jag hoppas få svar på.

1. När kan man börja småträna typ sitt ups och sånt? och när kan man börja träna "på riktigt"?

2. När fick ni tillbaka känseln i brösten? jag är så orolig för att de aldrig ska komma tillbaka... De har gått 3 månader och jag har bara känsel uppe på brösten men inte bröstvårtan och neråt

3. Jag har ibland  lite ont i brösten, typ ömt, småhugg ska det fortfarande kunna göra ont så länge efter?

(¯`°?.¸ ♥ Mathilda & Emma i mitt hjärta ♥ ¸.?°´¯)
  • sarah
    sarah skrev 2007-11-17 13:47:58 följande:
    Hej tjejer.Har lite små frågor jag hoppas få svar på.1. När kan man börja småträna typ sitt ups och sånt? och när kan man börja träna "på riktigt"?2. När fick ni tillbaka känseln i brösten? jag är så orolig för att de aldrig ska komma tillbaka... De har gått 3 månader och jag har bara känsel uppe på brösten men inte bröstvårtan och neråt 3. Jag har ibland  lite ont i brösten, typ ömt, småhugg ska det fortfarande kunna göra ont så länge efter?
    please...?
  • sarah
    pontiac skrev 2007-11-17 16:40:59 följande:
    min läkare sa 4 veckor fysisk ansträngning, men styrketräna kankse man ska vänta med lite till men det har ju gått 3 månader så då hade jag om jag velat börjat försiktigt och prövat mig fram, jag hade full känsel i bröstvårtan direkt men inget direkt nertill, jag känner men ändå inte och det kan väl ta upp till ett år, och vissa får inte tillbaka full känsel.. den sista frågan kan ja tyvärr inte svara på men det låter ju helt okej i mina öron, efter som det tar en 6 månader innan det är färdigläkt....
    Tack vad gullig du är!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3