• em84

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Hej!
    Har lite frågor till er! Jag funderar starkt på att göra en bröstförstoring, eller ja, skaffa bröst..... har nu knappt en a-kupa och det jag har är bara skinn kvar, hemst! Har alltid haft små bröst. Men jag har gått upp 30 kg och 20 kg under mina graviditeter och sen gått ner väldigt fort, så jag har i princip inga bröst kvar. Det känns förjävligt, jag behöver inte ens ha bh

Men jag undrar vilket som är bäst när man är väldigt smal som jag, gelehallon eller koksalt? Jag har princip bara revben.
    Har ni lagt bakom eller framför bröstmuskeln?
    Tacksam för svar!

• em84

Jagomina:
    Tack för ditt svar! Såg att du hade gelehallon. Vad fick du betala?
    Hur känns dem, är de hårdare än koksalt?
    Har ni anatomiska eller runda?

Vill höra era åsikter, vore jättesnällt!!

• em84

Hej tjejer!
    Jag har blivit medlem på mylava nu. Funderar starkt på en bröstförstoring, men är så rädd! tänk om jag dör

Heter emmapetersson84

• em84

Jag blir helt vimsig på alla olika implantat, profiler, jag vet allt. Jag är jättesmal och har inga bröst kvar, bara skinn. Behöver ingen bh längre, usch.
    Men jag undrar om det är bäst under muskeln, för jag har bara revben, inget fett alls.
    Är 181 och väger 58 kg. Vill ju inte att det ska se ut som två bollar. Ett skräckexempel är ju Victoria Beckham.
    Tacksam för svar!

• em84

jagomina: Vad var det för lån? Vi har också Nordea och jag ska snart börja plugga

• em84

Nej tack, jag vet att livet inte går ut på en bröstoperation! Jag har funderat länge på detta och har alltid lidit av mina bröst! Ni behöver inte komma med moralkakor tack. Men för vissa verkar det vara en "piss i havet" rent ut sagt, men det är det inte för mig.

• em84

Får jag bara ställa en fråga såhär i efterhand till er som har gjort en operation?

Blev det som ni hade tänkt er, eller tom bättre?

Upplever ni att folk uppfattar er annorlunda efter operationen?

Bara lite frågor i allmänhet då jag själv är inne på att göra det!

Tacksam för svar

• em84

Bellahhh:
    Tycker det är väldigt onödigt från första början att gnälla på vissa som skojar till det, vad gör det dig?
    Det här ska vara en tråd för alla och vi ska kunna stötta varandra istället. Väldigt enkelt för dig nu när du har fått ditt gjort. Låt alla andra vara istället, det var bara du som störde dig på det tydligen. Undrar vem som sprider fjortisstämning här......

• em84

Hallå tjejer!
    Är det många som har varit i Linköping hos Gunnar Kratz?
    Vad har ni för uppfattning om kliniken mm?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3