• erical

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Lägger till i favoriter

• erical

Noning: PLEASE får man se kort?
    Du har väl ultrahög profil också?
    Mina är små tycker jag hehe la in 500cc mellanprofil i aug..om du minns ..
    Men jag hade ju ingenting kvar av mina

• erical
    Bellahhh skrev 2007-12-31 10:00:51 följande:
    mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??
    Bellah: undra om jag har som dig..
    Jag ska till Gunnar i slutet av månaden då jag inte är nöjd med vårtgårdsförminskningen samt att på det högra bröstet sitter ärret under bröstet en bit upp.Som att det inte bildats en kapsel där eller nåt..Det högra bröstet är så mjukt och bra men som sagt det vänstra är lite konstigt.Trycker man på det på sidan så känner man ju bubblor " därinne. INte så kul.Nånting är fel .
    Men jag har inte ont , har du det?
  • erical
    Helajni skrev 2008-01-17 20:55:04 följande:
    Jag har ett veck på vänster, men inte direkt över ärret, mer från mitten och utåt, under bröstvårtan. På den sidan sitter ärret högre upp än på andra, känns som implantatet kanske sitter lite längre ner där oxå, tråkigt för annars är jag jättenöjd.
    Jag har också så... + bubblor ..
    Ska ringa om återbesök nu i veckan.
    På det högra känns det ingen kant, bubblor veck eller något!
    Opades av Gunnar Kratz i Linköping den 25 aug 07
  • erical
    Carro skrev 2008-01-19 23:32:02 följande:
    En liten fråga...Min lille kille är 14 månader...Förvisso väger han inte så mycket, 8,5kg ca, men han är ju rätt så livlig..Hur länge dröjer det innan man kan börja lyfta sitt barn och inte behöver så mycket hjälp med barnet??
    e

Jag var sänbliggandes i ca 5 dagar, men det är tydligen inte så vanligt..otroligt smärtsamt var det för mig.De tre första dagarna var ett helvete..
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3