Inlägg från: pummsan |Visa alla inlägg
  • pummsan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Nu har jag lagt ut två bilder på magen, dom kan vara lite otäcka.

• pummsan

japp japp lägger till er lite snyggt och snitsigt så där.

• pummsan

känns helt ok faktist men man väntar ju tills svulnad och sånt har gått ner så man vet hur det kommer se ut

• pummsan

vad är ris testet och hur funkar det? har sett att det stått om det flera ggr men inte förståt hur man gör.

• pummsan

Hjälp!
    shit stog och tittade på magen nu i kväll och tryckte lite försiktigt käner då att det går som svallvågor under huden runt snittet, som att det är massa vätska som rullar runt där inne!
    Någon som vet vad det är? Gör inte ont men känns lite obehagligt.

• pummsan

har fortfarande den där vätske bubblan på magen. Hur länge brukar det vara kvar. känns såå tråkigt och svullet.

• pummsan

har satt ut en ny bild på magen, syns ju att det är bätre men jag skulle nog vilja göra något åt alla bristningar lite längre fram sen. Men det var ju först och främst en medicinsk operation för att slippa problemen med det lösa skinnet, men nu när man känner att det faktist blev fint skulle man ju faktist vilja fixa till det finare.

• pummsan
    camillimill skrev 2007-12-07 17:29:13 följande:
    pummsan:Var är bilden på din mage? Vill väldigt gärna se.. Hittade den inte här på FL.. Mylava då eller? Tack
    ska lägga upp bilder på my lava men än så länge har jag bara för dom som vill titta här på fl. lägger till dig så kan du ta dig en titt. :)
  • pummsan
    kidsrock skrev 2007-12-09 08:58:59 följande:
    Hej tjejer!Idag åker jag till Oslo för att operera mig i morgon fm. Nån annan som också ska opas imorgon?
    I oslo? Hur ligger priserna på klinikerna där? Skulle var lite spännade att komma undan lite billigare, men med bra resultat så klart. :)
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3