Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Jag ska ju opa mig den 8 januari och efter 6 veckor ska vi på solsemester och det skulle inte vara nåt problem alls så länge jag täcker ordentligt!
Jag ska ju opa mig den 8 januari och efter 6 veckor ska vi på solsemester och det skulle inte vara nåt problem alls så länge jag täcker ordentligt!
Hej hej! Och god fortsättning!
Jag ska ju göra en full bukplastik den 8 januari! Jag vet att ni har pratat om det tidigare, alkohol innan op, men jag hittar det inte!
Vi ska ha värsta festen här på nyår och jag vet ju inte om jag vågar dricka eller inte, det är ju trots allt bara en vecka innan op.
Har försökt få tag på min kirurg, men kliniken är stäng nu i mellandagarna!
Vad jar era läkare sagt till er?
Jag ska göra en fullbukplastik på tisdag och vill jättegärna se dina magbilder!
[email protected]
Snälla!
noning - superfint resultat! Vi har dock väldigt olika förutsättningar! Om mitt resultat blir så bra som du var innan så blir jag nöjd!
Ja, dina boobs såg riktigt nice ut de med!
Själv har jag 560cc runda mellanprofil, gele, valde att byta upp en storlek istället för att lyfta och behålla samma som innan, hade då 390cc koksalt!
Hej tjejer!
Sitter och planerar för tisdag då det är dags för mig (kapselklyvning och full bukplastik) och tänkte höra med er om ni har några bra överlevnadstips!
Jag har laddat frysen med en massa mat så det är bara för mannen att värma, vi har fixat iordning gästrummet så jag kan få det lugnt och skönt utan spring från en massa ungar! Köpte en sängbricka på ikea igår så jag kan sitta och surfa i sängen!
Är det nåt jag missat?
Om 24h är jag på väg till kliniken! Börjar bli riktigt nervös nu och har laddat med en grötfrukost så jag har en bra bas för fastandet i natt!
Ni som bukplastikat er, har ni några överlevnadstips som ni kan dela med er av?
Ok, gördel får jag från kliniken så det är fixat. Maken är hemma i några veckor sen har jag hjälp av en annan mamma som jag hjälpte nyss när hon gjorde sin bröstförstoring!
Kuddar har jag laddat upp med så det är fixat!
Tack för tipsen, nån mer?
Om 20 minuter ska jag gå till bussen!
Är lite hungrig, illamående, nervös och faktiskt rädd för första gången!
Kräktes under narkosen förra gången och fick ligga på uppvaket med en slang ner i lungorna som sög upp kräk, inget vidare alls! Dessutom har jag inte haft ont alls efter nån av bröstförstoringarna. Nu efter andra i juli åkte vi och shoppade och fikade med kompisar på vägen hem från kliniken.
Så nu känns det som om det är tredje gången gillt och jag kommer dö av smärta!
Ska fixa det sista och kramas lite med barnen och maken, blir väl inge gos på väldigt länge nu!
Hör av mig när jag "lever"!
Hej hej!
Efter 6 timmar på operationsbordet så har min läkare sugit bort drygt en liter fett och skurit bort ett band på ca 15cm hud + kapselklyvning i vänster bröst som var värre än han trodde! Mår underomständigheterna bra, men man är ju inte direkt kaxig!
Angående tejpning så i samråd med min kirurg så slutade jag att tejpa eftersom jag inte tål tejpen och mitt högra bröst har spruckigt i ärret två gånger sen jag opererade det den sista juli! Så nu efter kapselklyvningen kommer jag vara asnoga med att tejpa!
Jag behöver hjälp av er andra bukisar!
Imorgon ska jag tillbaka till kliniken och ta bort stygnen runt naveln och tömmas på serom! Är det någon som vet hur det går till??
I samband med bukplastiken gjorde jag en kapselklyvning! Eftersom det var mycket värre än vad min kirurg hade trott så tog det ca 3 timmar att utföra själva klyvningen och han har fixat och donat massor därinne, men jag har inte knappt märkt av bröstet alls!
Har visserligen inte haft speciellt ont efter någon av mina förstoringar, men efter kapselklyvningen har jag inte känt nåt alls!
Gör lite ändringar!
HÄR --- --- Mylava
1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO
Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil
Wellah - Wellah----------bukplastik
Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc 38.000:- hos Peter Cosmo på citadellkliniken
BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.
VilleMaja - Lovesex
Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS
Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1
Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil, 42 000, Plastikakademin, Gunnar Kratz
carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II
Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
Maria9902 - Maria9902
Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil
pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil
soffe - Lo
1985 - Emmy
JozephineEriksson - Jozzan
Eliin- Eliin84
jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi
Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008
trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon
Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik
CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, full bukplastik, Proforma Clinic
LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen
HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08
ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008
Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.
Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz
Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008
amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen
Disan - Disan -Har 080112 bytt ut sina inlägg från saltlösning 400cc till gelé ultra high profile 495cc. Op på Nackakliniken, dr Johan Rinder. Betalade mellanskillnaden, dvs 13 000.
kidsrock - eve- Förstoring, runda, HP, 325, bakom m, 10/12-07,
24 000, Plastikkirurgene Oslo.