Inlägg från: smurfette |Visa alla inlägg
  • smurfette

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

600ml är stort på vilken kvinna som helst, förvånad att någon plastikkirurg går med på den storleken men det är väl pengarna som lockar som vanligt..

• smurfette
    Disan skrev 2008-01-14 15:00:52 följande:
    Äh, penntricket har alltid "fungerat" på mig, har inte lidit av det ändå... Men det kanske är fult att ha naturligt häng? Ju större de är desto mer hänger de ju efter ett tag. Mina hänger ju nu med, men tycker att de är fina!! Jag vill inte lyfta bort det naturliga, vill inte att man skall kunna se att det är fejkbröst... Tycker ni att jag skulle behöva ett lyft? Helt ärligt alltså. Jag tänker ju lyfta sedan när jag är klar med alla barnen, ingen idé nu tyckte jag. Visst, det blev ju lite mer häng än önskat efter amningen, men nu känns det bra igen!
    Du tror inte folk ser det ändå när ni alla verkar välja enorma inlägg? I UK väljer man standard mellan 200-400 och 400 är enormt, men kanske det är mode att i Sverige att vara mamma och se ut som en porrmodell?
  • smurfette
    Viffy skrev 2008-01-14 11:51:29 följande:
    Jag la in 400cc och har en f-kupa nu Men du är ju lite mindre än mej. Vet inte om man kan jämföra med det då jag inte har gjort kejsarsnitt men jag kan säga att jag tycker att det gjorde mindre ont att föda barn än att förstora brösten
    Exakt, 400 kan ge vem som helst en f-kupa, mer regel än undantag, fast de kanske vill ha J-kupa?
  • smurfette
    Viffy skrev 2008-01-15 17:05:46 följande:
    Smurfette: haha ja tänk om man såg ut som en porrmodell men nu gör varken jag eller många av oss andra det Tror att många av oss lagt in så mycket som våra kirurger har tyckt varit proportionerligt till våra kroppar btw, vad har du själv gjort för plastikopertion eftersom du hänger här
    näsan, tänkte göra brösten, men då ska jag göra dem i england då jag blivit lite avskräckt av svenska kirurger då det gäller storleken på implantaten, och tänk på tjejer, att det är deras egen smak de uttrycker oftast, så då kanske de tycker stora porrpattar ser propertionerligt ut
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3