• Kian

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Vill bara hoppa in och fråga här. Jag har opat ihop mina magmuskler eftersom dom gick isär rätt mycket efter grav. Det är en vecka sedan nu och jag har ingen känsel på magen förutom i musklerna där det gör ont. Börjar bli orolig. Tror ni jag kommer att få tillbaka känseln? När tror ni man kan börja träna magmusklerna och hur? Någon som har erfarenhet?

• Kian
    Disan skrev 2008-01-16 12:09:10 följande:
    [citat]

Kian: Det är väl bäst att du frågar din läkare om när du kan börja träna igen, har en känsla av att det kan vara individuellt... Känseln behöver du inte oroa dig över, det kan ju ta månader innan den kommer tillbaka! Man har ju trots allt kapat alla nervtrådar... Är du nöjd annars då? Känns det bra?

Läkaren sa bara att lyssna på min kropp men jag skulle vilja ha något mer konkret. Ok, så jag behöver inte oroa mig för känseln då, det känns ju bra. Nöjd och nöjd - ser ut lika hemsk ut som förut. Var tvungen att opas för jag hade så ont. Har mycket bristningar och rynkig och slapp hud så jag får se om jag gör någonting åt det sen. Tänkte gå ner lite i vikt först i så fall.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3