Novalina skrev 2007-11-21 07:59:38 följande:
Nej, inte på ögonbrynen. Men de blev iaf jättebra!
Jag har också tatuerat mina ögonbryn (för det var väl det ni talade om?

), är supernöjd, men tror att det är dags att fylla i dem nästa sommar eller så, ev nästa vinter. Då har de hållit i lite drygt fyra år. Men fy vad det gör ont att göra dem!!!! Är så att man égentligen inte vill vara med om det... Tårarna bara rann på mig, okontrollerbart!

1 och 1 är 3 skrev 2007-11-20 22:06:03 följande:
AJ!!! Sprack!? hur gick detta till? Rinner de ut i kroppen då och bröstet sjunker ihop elleR?
Jag låg och gosade med min karl och så fick jag ont. Eftersom vi har en liten dotter, på då fyra månader, som ammades så var det ingen ovanligt. Senare på kvällen skulle jag ta av mig kläderna för att gå och lägga mig och såg då i spegeln hur den ena tutten var betydligt mindre och hängigare än den andra!!

Ser knasigt ut... Men den spräckta tutten ser dock fortfarande okej ut, alltså den är inte helt platt eller knölig eller så, men mkt mindre!
Saltlösningen rann ut i kroppen, jag märkte ingenting av det. Sååå glad att jag inte valde silikon!! Tänk att få ut det i kroppen!! Hu!!
Jaja, nu måste man iaf göra om dem.... *suck* Vill INTE gå runt så här, även om det inte är farligt eller så. Planerar att göra op i januari.