Inlägg från: jagsjälv |Visa alla inlägg
  • jagsjälv

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

hej, ny här. Ska göra en bröstoperation i mars..
    350/370 geléhallon highprofil framför muskeln..

Någon mer här som ska lägga in framför muskeln?

• jagsjälv

lägger till mig också..

HÄR --- --- Mylava

1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO

Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil

Wellah - Wellah----------bukplastik

Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc 38.000:- hos Peter Cosmo på citadellkliniken

BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.

VilleMaja - Lovesex

Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS

Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1

Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil, 42 000, Plastikakademin, Gunnar Kratz

carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II

Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz

Maria9902 - Maria9902

Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil

pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil

soffe - Lo

1985 - Emmy

JozephineEriksson - Jozzan

Eliin- Eliin84

jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi

Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008

trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon

Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik

CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, full bukplastik, Proforma Clinic

LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen

HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08

ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008

Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.

Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz

Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008

amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen

Disan - Disan -Har 080112 bytt ut sina inlägg från saltlösning 400cc till gelé ultra high profile 495cc. Op på Nackakliniken, dr Johan Rinder. Betalade mellanskillnaden, dvs 13 000.

kidsrock - eve- Förstoring, runda, HP, 325, bakom m, 10/12-07,
    24 000, Plastikkirurgene Oslo.

jagsjälv------mallis79- förstoring den 19/3-08, runda,geléhallon,highprofil, cochiveII , 350/370 ,framför muskeln,39000:-,ArtClinic

• jagsjälv

Nån som har , ska eller vet någon som har opa sig på Art Clinic?

• jagsjälv

tac

Disan skrev 2008-01-29 16:13:16 följande:
    Jag skulle chansa på att det större bröstet bara är extra svullet. Hade det precis så nu också!!! I dagsläget är det precis lika stora och fina Oroa dig inte!! (Kliandet kommer nog från svullnaden, det har en förmåga att klia)Jag ville bara säga hej då till alla gulliga tjejer här inne!! Det känns som att jag har gjort mitt här inne. Är ju färdigopererad och kommer inte att lägga mig under kniven igen på ett tag, med tanke på att vi skall börja med syskontillverkning i juni *längtar* Tittar väl in om tio år eller så, när alla bebisarna är uteoch tuttarna behöver lyftas och fyllas ut lite Ta hand om er och jag önskar er alla stora fina bröst och små smala magar och fylliga läppar och allt vad det nu är!! *kraaaaaaam*
    TACK, tack... :)
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3