• Disan

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Heeej..! Får jag hänga med er??

• Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-20 20:45:35 följande:
    Givetvis, vad har du tänkt göra?
    Ehhh, jag har redan opererat mina bröst. Var sex år sedan. Lade in saltlösning och var supernöjd! För ungefär en och en halv månad sedan så sprack den ena, så nu måste jag operera om mig!!! Förvånad 

Känner att jag skulle kunna behöva lite stöd under tiden tills det är dags och så... Vill ju egentligen inte göra en till op i "onödan" (ungefär som att det var nödvändigt första gången!! HAhaha!)
  • Disan
    Novalina skrev 2007-11-21 07:59:38 följande:
    Nej, inte på ögonbrynen. Men de blev iaf jättebra!
    Jag har också tatuerat mina ögonbryn (för det var väl det ni talade om? ), är supernöjd, men tror att det är dags att fylla i dem nästa sommar eller så, ev nästa vinter. Då har de hållit i lite drygt fyra år. Men fy vad det gör ont att göra dem!!!! Är så att man égentligen inte vill vara med om det... Tårarna bara rann på mig, okontrollerbart!
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-20 22:06:03 följande:
    AJ!!! Sprack!? hur gick detta till? Rinner de ut i kroppen då och bröstet sjunker ihop elleR?
    Jag låg och gosade med min karl och så fick jag ont. Eftersom vi har en liten dotter, på då fyra månader, som ammades så var det ingen ovanligt. Senare på kvällen skulle jag ta av mig kläderna för att gå och lägga mig och såg då i spegeln hur den ena tutten var betydligt mindre och hängigare än den andra!! Ser knasigt ut... Men den spräckta tutten ser dock fortfarande okej ut, alltså den är inte helt platt eller knölig eller så, men mkt mindre!

Saltlösningen rann ut i kroppen, jag märkte ingenting av det. Sååå glad att jag inte valde silikon!! Tänk att få ut det i kroppen!! Hu!!

Jaja, nu måste man iaf göra om dem.... *suck* Vill INTE gå runt så här, även om det inte är farligt eller så. Planerar att göra op i januari.
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 08:52:43 följande:
    DISANKikade in på dina bilder och de ser verkligen naturligt ut! Jag har själv nästan inga bryn då jag bränt mej i ansiktet så dom växer knappt. Ang dina bröst så låter de ju väldigt skumt... jag har gelehallon, enligt min kirurg så ska dom itne kunna gå sönder, och om dom mot förmodan skulle gör de ändå så e de så geleaktigt så de rinner inte ut i kroppen utan blir där de ska
    Jo, det var det min kirurg sade till min nu när jag var där, fick en stark rekommendation om att byta till gelehallon. Det lät ju bra, så jag tror minsann att det blir det! Fick klämma lite på olika inlägg och de kändes ju bra Kirurgen sade till mig att man knappt använder sig av saltlösning nu för tiden, gelehallon är stort! De kommer att betala för nästan allt, jag lägger mellanskillnaden (saltlösningen är billigare än hallonet) och betalar för narkosen. Slutsumma 13 000... Inte vad jag kände för att lägga pengar på just nu!! Men sådant är livet!

Är du nöjd med dina hallonbröst då?
  • Disan
    Jag lixom skrev 2007-11-21 10:11:12 följande:
    Åhhh, jag vill bara få den där operationne gjord nu.Jag har ju en kapselbildning i det vänstra bröstet, fick den bara några dagar efter operation.Ska träffa läkaren igen den 9 januari och bestämma operationsdatum.Mest tycker jag att det ska bli jobbigt att göra det under lokalbedövning...Ska fråga honom när vi ses om det är ett måste.*suck*Vill bara ha det gjort...
    Jobbigt... Jag hoppas att man slipper sådant!!

Hur är det med alla härinne som har gjort ngn form av ingrepp/op, har ni klarat er bra? Själv gick allting smärtfritt (jaja, inte de första dagarna förstås ) och jag hade inga komplikationer. Ärren blev fina och läkte snabbt.
  • Disan

Hahaha, kanske skulle tillägga att den gällde en bröstförstoring!!

• Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 11:52:17 följande:
    du har inga bildeR?
    På mitt smashade bröst? Inte här på FL, men jag skulle kunna lägga ut som bara ni får se
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 12:28:15 följande:
    inte på fl, e du medlem på mylava?
    Nej, det är jag inte. Vad är det för ställe?
  • Disan
    1 och 1 är 3 skrev 2007-11-21 14:30:46 följande:
    Ett av dom bästa på hela internet!! Finns länk i TS
    Nu har jag reg mig där! Heter Disan, precis som här inne. Skall be min karl att hjälpa mig att ta lite bilder, så kan jag lägga upp dem sedan!!
  • Disan
    1 och 1 är 3: Vad heter du på mylava? Om man får titta in hos dig där dvs? Själv lovar jag att fixa med bilder tills imorgon, så att hela världen kan se!! Hahahaha!!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3