Novalina skrev 2008-01-16 08:04:51 följande:
Jag op mej på VK för 6,5 mån sen nu -och kan varmt rekommendera det! Det va Charles som äger det som op mej - såg att han anställt en till kirurg nu. Man blev verkligen behandlad som en prinsessa, och har absolut ingenting att klaga på - är supernöjd med resultatet - Charles kan sin sak, om man säger så. Och sen är han en riktig perfektionist, vilket jag oxå är när det gäller min kropp! Så då är det värt några kronor mer, spelar ingen roll i det stora hela för mej iaf. Själv har jag ett fysiskt jobb med, och op mej i början av min sem, sen va jag ledig 3 v. innan jag började, men då fick jag ta det lugnt, särskilt vid tunga lyft, sidrörelser och vridningar. De inre ärren har ju inte läkt förrens efter 3 mån, och fram tills dess ska man va extra försiktig. Men på VK är de jättebra på att informera om allt sånt, så man känner sej verkligen i trygga händer där. Sköterskorna där är dessutom jättegulliga och kunniga, och man kan nå den lätt och på jourtel. dygnet runt t.o.m.((Kram))
skönt att höra att man bli väl bemött där :)
visst man kanske skulle få bli sjukskriven från jobbet mend et känns så dåligt att sjukskriva sej för en "sån" sak..
men jag vet inte.. min provanställning går ut i maj och jag vill operera mej på semestern när den nu blir så det känns lite dåligt att sjukskriva sej de första man gör..