• LKP

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Hej tjejer

Flyttar över mitt senaste meddelande hit för jag såg att gamla tråden stänger nu å denna nya öppnats.
    Hoppas allt är bra med er alla. Nu var det ett tag sen man var inne. Mkt nytt folk hittat hit tror jag.
    Jag har var i alla falla hos Gabriella på Plastikkirurggruppen den 15 okt. Gick superbra fast jag kom 20 min försent å var supernervös. gabriella gav mig ordentligt med tid, var superlugn å förstående, gick igenom å svarade på alla mina frågor. Fick ny konsultation 4 April -08 och operationstid 9.30 den 10 juni. Så nu är bollen i rullning. Ska i alla fall lägga in 375 el. 400cc runda gelehallon texturerade, high profil bakom muskeln. Så nu gör man inget annat än går med ristest på 3.25 dl å 3.5 dl.....heheheh Har sååå beslutsångest. Alla ni som lagt in 375 eller 400 hör gärna av er, är ni nöjd med er stl?  Kram

• LKP

Jagomina-
    Tack för svar. Joda jag är inloggad på mylava å har varit överallt å kikat......tror jag hehehh Vad heter du på mylava då?
    Hur stor skillnad hade du innan op brösten, jag har lite mer fyllnad på vä , på undersidan av bröstet. Gabriella föreslog 350-375 eller 375-400 eller köra lika på båda och leva med en minimal skillnad som man gör nu. Tittade på mentors sida och det skiljer bara 3 cm på bredden höjden å utåtputet mellan 375 å 400 så det är ingen stor skillnad. Men frågan är hur det blir i verkligheten. trivs jättebra med ristest på 3.5 dl = 400cc just nu. Hur pass ont har du nu??? Kram

• LKP

Ni som är op, får man kika på era bilder? kram kram

• LKP

Ni som är op, får man kika på era bilder? Kram

• LKP

Hej tjejer

Nu ska jag snart på min 2a konsultation hos Gabriella på Plastikkirurggruppen för det slutgiltiga beslutet å skriva på papper, sååååååå nervös nu. Ni som opat er , blev ni nöjd med resultatet. Blev det som ni tänkt er. Jag står fortfarande och velar mellan 375 och 400Ska ha texturerade runda gelehallon high profil. Är 172 cm lång, väger 62 kg, bredaxlad.  Hur ont har ni haft, hur lång tid tog det innan ni var uppe på benen å kände er normal.  Vad har ni köpt för sportbh???? Vore så tacksam för svar. Får man kika på era bilder??

Kram

• LKP
    Svar på #1719

Okej! Känns det stort? Gått runt med både 375 och 400 i ristest, trivs bäst och mst med 400. Ska ha bakom muskeln. Hade du ont?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3