Inlägg från: trebarsmamma |Visa alla inlägg
  • trebarsmamma

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

hejsan det var ett bra atgs en jag kikade in här, hade väl tappat bort denna tråd..

Mamsan027
    Jag väntar oxså barn och har oxså funderat hur mina bröst kommer att se ut efteråt. vill ju inte att de ska hänga till sig igen.Men mina har inte växt något än som tur är och jag är hela 18 veckor idag.

Disan
    måste fråga dig då,, kändes det inte konstigta tt amma med inlägg i brösten, eller gjorde det ondare än vad det gjorde utan, eller det kanske du inte vet.. och hur mycket mera häng fick eftåt,
    hur mycket har du i inlägg hade du i brösten när du ammade.. och hur kändes set när det sprack. och sista frågan vad heter ditt märke

• trebarsmamma

erical

jag tycker oxså mina är små, jag la ju oxså in 500 mellanfrofil.

dår jag se dina, har du några bilder, du kanske har dom på den andra sidan, mayla eller vad den nu heter, vad heter du där

• trebarsmamma

Katja83 planerar du att bli gravid eller är du gravid.. jag är gravid och jag hoppas att det inte hänger till sig igen..

mina ser lite mera verkliga ut för att jag gjorde inge lyft och jag hade ju lite häng innan, men har noning några bilder

• trebarsmamma

1 och 1 är 3
    vad bra att du säger det, då blir man lite lugnare iallafall. men var det deras första eller hade dom fått flera barn innan

• trebarsmamma

jag vart ju gravid redan efter 4 månader efter op, och hittils så har det gått bra. Gunnar sa att mina kommer nog inte ändras så mycket för att jag har ammat tre barn redan, så mina körtlar i brösten är redan utöjda sa han, så jaghoppas att han har rätt. Det ska ju gå att amma och så oxså, jag tycker att det känns så skönt med ett par snygga bröst, men det får man ju endå när man är gravid och ammar.. Men katja om du vet att du ska ha barn nu snart, så tycker jag att du ska vänta lite till, men man är ju så inne i att man vill ha snyggabröst oxså..

• trebarsmamma

vad tur du har carro, det känns som om jag är på andra dagen utav ammningen, det känns som ett stort sår på hela ena vårtgården, skit jobbigt, fattar inte hur jag ska våga amma denna gång

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3