Inlägg från: lillamammsen |Visa alla inlägg
  • lillamammsen

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

MariaN skrev 2008-01-31 09:22:16 följande:
    Hallå tjejer!Tror ni det är smartare att vänta med bröstinplantat tills man fått barn? Jag kanske inte vill ha barn på 8 år, sen om man vill ha 2 barn kanske man är klar med allt om kanske 12 år.. vill man vänta så länge?Nån som fått barn efter en operation? Vad hände med brösten?
    Personligen hade jag nog väntat tills efteråt...

Vi hade bestämt oss för att vi inte skulle ha mer barn så jag opererade mig, men sedan ångrade vi oss och jag ammar nu en liten knodd...Brösten har blivit som förut i hänget, tråkigt!
  • lillamammsen
    trebarsmamma skrev 2008-01-31 12:42:42 följande:
    sapau säg inte så... jag hoppas att jag inte ska få häng nu.. men om jagfår det så får vi väll ta och fixa till dom igen efter ett tag.. men min kirurg sa att har man ammat förr så är risken inte så stor att dom blir så hängiga igen, har du ammat innan denna gången du gjorde brösten.
    Jag har ammat 3 barn förut.
  • lillamammsen
    trebarsmamma skrev 2008-01-31 20:20:27 följande:
    åå skit oxså, men såg du nån ändring under tiden du var med barn. eller kom det nu med ammningen
    Dom var fina under graviditeten, det var några veckor efter mjölken runnit till jag tyckte de började bli hängiga.
    Jag var noga med att ha välsittande behå, men det hjälpte inte på mig, kan tillägga att jag har bakom muskeln.

Men det behöver ju inte betyda att det blir så på dig, alla är ju olika..jag kanske inte är ett typexempel..
  • lillamammsen
    MariaN skrev 2008-01-31 09:55:19 följande:
    jasså.. blir det mycket häng?Vad gör man då? kan man lyfta?
    Ja det kan man ju göra då blir de ju som förr kan jag tro och det är ju inte lika kostsamt som första operationen då heller..
  • lillamammsen
    MariaN skrev 2008-02-01 08:55:45 följande:
    nej precis.. och det är väl inte ett lika stort ingrepp heller.. jag är ju sugen på att göra det nu. men är det värt det då? att ha snygga bröst några år? det är det nog..
    Jo, jag har ju trivts bättre med mig själv nu i några år så visst var det värt det, men ibland tänker jag ju att det hade varit billigare om jag väntat i 3-4 år ist.

Självförtroendet blev betydligt bättre så, ja det kanske kan var värt att lägga några tusen på ett lyft snart igen ändå...

Lycka till om du väljer att göra det!
  • lillamammsen

Nisses lada brinner skrev 2008-02-07 08:31:55 följande:

Nån som gjort bröstförstoring och samtidigt gjort vårtgårdarna mindre?Jag gjorde det i juni förra året, men mina vårtgårdar har "töjts" ut och är mycket större än när dom precis var ny opade. Känns ju väldigt trist!Brukar det bli så eller?
    Mina är nu som de var innan operationen, jag förminskade dem ganska mycket men nu är de tillbaka till ursprungsstorl. igen efter ammningen..
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3