Inlägg från: gulemamman |Visa alla inlägg
  • gulemamman

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Hej hej

Har precis hittat denna tråd

Jag har bestämt mig för att göra en bröstförstoring. Har efter 2 barn fått en knapp a-kupa och vill ha tillbaka min vanliga b-kupa.

Har beställt tid på victoriakliniken i sthlm för konsultation eftersom det jag läst om dem verkar bra, och jag bev väldigt trevligt bemött när jag ringde dit.

Är det nån som gjort bf där? negativa/positiva erfarenheter??

tacksam för svar

• gulemamman

Ingen som gjort på victoriakliniken????

Ni som vet...hur mkt behövs det att lägga in i vardera bröst om man vill utöka en a-kupa till en b-kupa?

• gulemamman

arba-Tack för ditt svar
    Jag är rätt smal/normal i kroppen i övrigt. B-kupa är som sagt min "vanliga" storlek men de försvann efter mina barn...så jag vill ha tillbaka den gamla storleken.
    Är dr charles duktig och trevlig oså? får man förtroende för honom?

• gulemamman

Hej tjejer.
    Imorrn ska jag på konsultation på victoriakliniken för bröstförstoring. Nån som kan ge mig råd o tips på vad jag bör ta upp/fråga????

tacksam för svar

• gulemamman

hejsan....
    VAr på victoriakliniken igår för konsultation och bokade även tid för operation. om 2 månader är det dags .
    Skulle helst vilja ha det gjort idag .
    Läkaren var väldigt proffsig och engagerad verkade det som och jag fick förtroende för honom vilket känns viktigt !
    Han tyckte efter att ha mätt osv att jag skulle lägga in 360 g i vardera bröst eftersom jag skulle kunna bära upp det då jag är bredaxlad men smal i övrigt. så det var hans rekommendation för bästa proportion. Det är visserligen större än jag hade tänkt mig men då denna läkare är känd för att vara restriktiv med storleken och hellre lägger mindre än större så får jag väl lita på att han vet vad han pratar om .
    Nån som kan berätta exakr HUR ont man har efter operationen???
    GAHHH

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3