• meic

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Hejsan!
    Någon här som tagit ut sina implantat?

• meic

Nu har jag bokat tid för konsultation hos Gabriella Sellman på Plastikkirurgigruppen den 7e mars... längtar!

• meic
    Jag lixom skrev 2008-02-06 08:25:06 följande:
    Så...Nu är jag klar.Blä och urk...=(Jag önskar att jag kunde spola fram tiden några veckor.Jag gjorde min andra operation igår, tog bort min kapselbildning.Jag fick höra att det var ett enkelt ingrepp och att det inte skulle behövas så mycket...Sen när allt var gjort fick jag ju reda på att det är nästan samma op som görs bara det att man inte behöver göra någon ny ficka lixom.Jag vaknade upp med dränage den här gången oxå.Jag hade hysat ont som dom pumpade i mig ketogan vid 2 tillfällen plus några andra piller.Jag fick stanna kvar på sjukhuset några timmar mer än plnaerat då det började blöda i dränet helt plötlsigt.Men vid kvällskvisten var jag hemma. Det första jag gör när jag kliver ur bilen är att spy i garaget *pinsamt*Natten var hemsk, visste inte hur jag skulle sova, det gick inte. Hur jag än låg gjorde det ont. Kunde inte ha armen mot kroppen för det gjorde så ont i bröstet, sen fick man ont i ryggen för att man inte låg ordentligt.*suck*Nu är man tillbaka på ruta ett känns det som. Inga lyfta, inget bärande mm.Saker jag hade räknat med att kanske få göra i mnindre utsträckning. Har ju 2 barn att ta hand om så nu får vi lösa det bäst vi kan...Låter jag neggo?=)Nerå, det går över *L*
    Hoppas att du mår bättre snart! och att resultatet blir fint!
  • meic
    engeln83 skrev 2008-02-06 09:53:46 följande:
    nån som vet när man INTE kan göra op ? tex om man har mens eller så? vet att jag läst nånstans om sånt men jag kommer inte ihåg vart :-/
    Nej som Viffy skrev, om man är sjuk, eller äter vissa mediciner och så ska man ju undvika det...
  • meic

hur mkt hade ni bestämt och vad lade de in?

Manuellas Mama skrev 2008-02-08 21:00:57 följande:
    Nisses lada brinner skrev 2008-02-07 08:31:55 följande:Aj f*n här sitter jag 2 veckor efter op och det säger ni nu Jag har gjort bröstförstoring och förminskning av bröstvårtorna.Aj jag är ju inte alls nöjd med storleken och nu ska jag tänka på att bröstv ska töjas...........ja då slängde jag 38 000 kr i luften. Braaaaaaaa Alltså vad gör man om man inte alls är nöjd med storleken. Jag menar jag och Dr bestämde en viss storlek och sen när det var klart så hade de valt en annan storlek. Får man göra så???/M
  • meic

FY vad tråkigt att han gjorde så!
    Det är ju en ganska stor investering och det handlar ju om ens kropp...

Manuellas Mama skrev 2008-02-08 22:05:52 följande:
    Lyckligast i världen skrev 2008-02-08 21:45:22 följande:Ohhhhhh menar du det?Ska jag typ säga att jag är inte nöjd och vill att han ska göra omoperation?Jag menar han har tagit från bröstvårtor........tänk om jag får världens äckligaste bröstv sen?Vad ska jag göra?Jag menar jag har väl inte lagt 38.000 kr för an putteliten förändring + ( PLUS) ärren också?Ahh suck
  • meic

oj med bedövning! vad är det de ska göra för nått?

Bellahhh skrev 2008-02-09 08:32:02 följande:
    Hej tjejer nu är jag off till lite korrigering, i lokalbedövning, tre feta sprutor in i mitt "lilla" bröst, å jag som e spruträdd ;( Hehe! Men man får käka nu va? När man inte ska sövas? Hjälp jag mkt mer nervös nu än sist tänk om det gör lika ont igen :(
  • meic

nån som vet vilka bröstop. som går att göra med lokalbedövning?

• meic
    minimalin skrev 2008-02-10 11:45:51 följande:
    Jag är mäkta rädd för att bli sövd jag...
    Ja detär inte roligt... tänkte kanske man kunde slippa! ska ta ut mina implantat...
  • meic

har haft dem i tio år nu och vill inte sätta in nya utan ha mina egna tillbaka... mycket nervöst att se hur det blir alltså!! lite nervös för resultatet är man allt...

minimalin skrev 2008-02-10 11:52:50 följande:
    Varför ska du ta ut dom?
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3