• Eliin

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

ang. det här med lån. Jag har fått beviljat lån hos medical finance, men vet inte om jag vill ta lån hos dom. Räntan är ju ganska hög. Jag känner att jag verkligen vill fixa mina boobs NU.. det är sån storleksskillnad på dom efter 2 ammande barn så jag kan knappt köpa bh för den ena väller över och får knappt plats om den andre är lagom. Så jäkla tradigt.. och har man en uringad tröja är det lixom helt platt..:( jag kan absolut inte ha en vanlig bh..:(

Vi har huslån och ett hus som är värderat till 400.000 mer än vi har i lån och jag har funderat på att höra med banken om jag skulle kunna låna 40.000 och få baka in dom i huslånet för att få en så bra ränta som möjligt. Men det jag tycker är jobbigt är att vi har så bra kontakt med vår bankman och jag vet lixom inte vad jag skulle säga... suck.. Skulle man kunna säga typ att man fått div. komplikationer efter förlossningen som man vill fixa till, men som inte landstinget bekostar? Vill lixom inte rätt ut säga att jag ska göra en bröstoperation för då får jag väl inte igenom det.

• Eliin

men va fasen vi har ju totalrenoverat hela huset i 2,5 år.. finns ju inte så mycket mer att renovera ahhahha

• Eliin

kan ju dock säga att jag funderar på att köpa en bensinsnålare bil och lite nyare nu när jag ska börja jobba och köra så mkt..

• Eliin

jag vet att östersjökliniken där jag vill göra det har ganska snabba operationstider så har jag TUR kan jag få en straxt efter nyår.. jag börjar dock jobba den 14e och då är sambon hemma och allt och jag ska ha 7 veckors utbildning till början så jag ska bara sitta i en skolbänk hela dagarna, men är rädd för hur ont jag ska ha typ om jag gör det en vecka innan.. vad tror ni???

• Eliin

Nu har jag bokat tid till konsultation.. de har alltid haft snabba tider på östersjökliniken, men tidigaste tiden va 23 januari och jag börjar mitt nya jobb den 14e januari och det är 7 veckors utbildning (dvs. 7 veckor i skolbänken) och jag hade hoppats på en tid redan precis efter nyår. Men nu får jag vänta tills framåt våren med operation eftersom jag inte kan missa utbildningen och jag som ville få det gjort NU..

Har mailat och hört om de ev. har några tidigare tider på den andra kliniken i jönköping eller om jag kan få någon avbokningstid om det ev. dyker upp någon. Jag hoppas verkligen på en tidigare tid.. jag e ivrig som fasen

• Eliin

operationstid är den 23:e alltså.. ska på konsultation i morgon vid 14.

• Eliin

nu är operationstid bokad för mig.. 12 mars lyfter jag med ankarärr och lägger in runda gelehallon på östersjökliniken på Öland..=) Längtar som en tok, men är skiiiiitnervös;)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3