Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
ang. det här med lån. Jag har fått beviljat lån hos medical finance, men vet inte om jag vill ta lån hos dom. Räntan är ju ganska hög. Jag känner att jag verkligen vill fixa mina boobs NU.. det är sån storleksskillnad på dom efter 2 ammande barn så jag kan knappt köpa bh för den ena väller över och får knappt plats om den andre är lagom. Så jäkla tradigt.. och har man en uringad tröja är det lixom helt platt..:( jag kan absolut inte ha en vanlig bh..:(
Vi har huslån och ett hus som är värderat till 400.000 mer än vi har i lån och jag har funderat på att höra med banken om jag skulle kunna låna 40.000 och få baka in dom i huslånet för att få en så bra ränta som möjligt. Men det jag tycker är jobbigt är att vi har så bra kontakt med vår bankman och jag vet lixom inte vad jag skulle säga... suck.. Skulle man kunna säga typ att man fått div. komplikationer efter förlossningen som man vill fixa till, men som inte landstinget bekostar? Vill lixom inte rätt ut säga att jag ska göra en bröstoperation för då får jag väl inte igenom det.