Inlägg från: Manuellas Mama |Visa alla inlägg
  • Manuellas Mama

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Åh finnnnaallllyyy en tråd om bröstförstoring.

Nu behöver jag verkligen er hjälp tjejer/vänner

Jag ska göra en operation nästa vecka och är rent ut sagt skit skraj.

Jag hör positiva saker från vissa och skitsnack från andra.

Nu vill jag ha er hjälp här.

Är den någon som har förstorat från bröstvårtan...asså inte från armhålan....???

Isåfall please tell me.....för jag är riktigt nervös.

/M

• Manuellas Mama

Oh tack för att jag fick uppmärksamhet här

Jo jag ville från början ha det från armhålan men Dr tyckte att min ena bröstvårta var större än den andra så han vill förminska den och via den vägen bestämde vi från bröstvårtan.

Hmm nu blir riktig skraj asså.
    Men när jag kollar på bilder så ser jag att bröstvårtan blir mer markerad omni förstår hur jag menar.
    Men jag vill ju veta hur det blir om jag går upp i vikt eller om jag ska skaffa fler barn om vårtan töjs ut och blir äcklig...hmm??

• Manuellas Mama

Oh Peter Cosmo, vad tycker ni om honom. Min vännina jobbar med honom och hon rekomenderar honom så mkt men jag har hittat en annan.
    Hmm han har typ 3 rum. En undersökn.rum och en op.rum och han kontor.
    Han tar lika mycket som Peter Cosmo.

http://www.kosmetisk-kirurgi.nu/

/M

• Manuellas Mama
    Svar på #1644
    Min vännina har en eget men samarbetar med Peter Cosmo.
    De jobbar på samma klinik i Malmö plus att hon har en annan klinik i Helsingborg.

En fråga till ALLA som har förstorat brösten.
    Gör det jätte ont efteråt. Hur länge har man ont?
    Vad ska man tänka på efteråt?

/M
  • Manuellas Mama
    Svar på #1654
    Oh kan jag ställa alla mina frågor till dig ikväll. Sitter på jobbet nu hehehe.

Ohhhhhhhh hoppas att jag kan ställa alla mina 100000 frågor
  • Manuellas Mama

Whohho nu har jag mina tuttar. Gjorde det igår. 275 i den ena och 325 i den andra. Nu som har haft A/B kupa....och lagt i ungefär den mängden som jag har nu......vet ni vilken storlek ni fick?
    Jag har så himla ont måste jag säga. Och jag ser inte hur stora de i den BH.n jag har. Den plattar till de.
    Vet ni om de kommer att "pjuffar" ut när jag tar av mig den sen när det är dags?

/M med nya babooms

• Manuellas Mama
    kidsrock skrev 2008-01-25 21:42:54 följande:
    Manuellas Mama skrev 2008-01-25 16:16:39 följande:
    Jag hade a och la in 325 i båda, jag fick 75c (7v sedan) när jag har sportbhn ser dom inte alls stora ut för den håller ju in, men när jag är utan å har linne så ser dom ut att va väldigt fylliga och fasta. bh har jag inte fått börja använda än, men då kan man ju pusha upp dom lite extra Om du väntar några veckor så ska du se att dom hänger till sig och putar lite mer
    Ahha och det menas att jag har lagt massa pengar för att jag sedan ska fortsätta med mina vadderade BH:ar

En fråga till alla: Om man nu blir missnöjd med storlek kan man typ "reklamera" eller göra ngt åt saken eller är det kört....typ att man får gilla läget....
  • Manuellas Mama
    pontiac skrev 2008-01-26 17:24:51 följande:
    jag hade innan stor a liten b, la i 300 bakom muskeln och ligger på en 70 d men helst 70 e lite olika... men tyvärr reklamera funkar nog ingenstans i Sverige då hade nog kirurgena gått i konkurs så det blir att betala o se glad ut om man vill göra dom större eller mindre fast gör man det hos samma kirurg inom en snar framtid så kanske man får till rabatterat pris???
    Tack för ditt svar.
    Men 70d/e är ju jätte bra. Fast ok det beror på längd och vikt också.
    Jo idag upptäckte jag att den ena är STÖRRE än den andre ( obs har fortfarande den "sexiga" BH på mig). Det kunde jag inte se innan men nu ser jag det TYDLIGT. Hjälp jag operarade de för att de ska se ungefär lika ut inte stor skillnad.
    Plus att det kliar så inne i * i den "stora" brösten.
    Vad händer?
    Kan ni vänligen berätta för mig. Ska på återbesök på ons.
    Jag är så himla rädd att jag ska bli besviken.
    Jag är rädd!
    Var ni rädda när ni hade "operations BHn" på er. Jag menar hur de kommer att se ut, storlek, form osv???

Snälla berätta ngn. Really need your help
  • Manuellas Mama
    LKP skrev 2008-01-31 09:30:58 följande:
    Hej tjejerNu ska jag snart på min 2a konsultation hos Gabriella på Plastikkirurggruppen för det slutgiltiga beslutet å skriva på papper, sååååååå nervös nu. Ni som opat er , blev ni nöjd med resultatet. Blev det som ni tänkt er. Jag står fortfarande och velar mellan 375 och 400Ska ha texturerade runda gelehallon high profil. Är 172 cm lång, väger 62 kg, bredaxlad.  Hur ont har ni haft, hur lång tid tog det innan ni var uppe på benen å kände er normal.  Vad har ni köpt för sportbh???? Vore så tacksam för svar. Får man kika på era bilder?? Kram
    en fråga, vad har du för BH storlek idag?.......a-kupa?
    För jag tänkte på jag är 171 cm och väger 62 kg och la 175 - 225 och jag hade a/b kupa och nu tycker jag att de är rätt så stora. 400?? Hmm inte det lite stort........eller du kanske vill ha stora?
  • Manuellas Mama

Nisses lada brinner skrev 2008-02-07 08:31:55 följande:

Nån som gjort bröstförstoring och samtidigt gjort vårtgårdarna mindre?Jag gjorde det i juni förra året, men mina vårtgårdar har "töjts" ut och är mycket större än när dom precis var ny opade. Känns ju väldigt trist!Brukar det bli så eller?
    Aj f*n här sitter jag 2 veckor efter op och det säger ni nu

Jag har gjort bröstförstoring och förminskning av bröstvårtorna.
    Aj jag är ju inte alls nöjd med storleken och nu ska jag tänka på att bröstv ska töjas...........ja då slängde jag 38 000 kr i luften. Braaaaaaaa

Alltså vad gör man om man inte alls är nöjd med storleken. Jag menar jag och Dr bestämde en viss storlek och sen när det var klart så hade de valt en annan storlek. Får man göra så???

/M
  • Manuellas Mama
    meic skrev 2008-02-08 21:13:13 följande:
    hur mkt hade ni bestämt och vad lade de in?
    Vi bestämde i den ena 225 och i den andre 275. Gele!
    Jag fick 175 i den ena och 225 i den andra.
    Första veckan tänkte jag wohhooo.....MEN den var bara svullna.
    Och idag var jag på återbesök för jag har fått infektion *suck* och då sa han själv att "mmm de är fortfarande lite svullna"
    Aj kom igen asså........ska de bli mindre. Jag håller på att gå under för jag är mega pissnöjd med storleken.
    När jag säger det till honom så får jag i svar " jå jå jå"

Grrrrrr
  • Manuellas Mama

Lyckligast i världen skrev 2008-02-08 21:45:22 följande:

Men jäklar... Ja, vad gör man???? Han måste väl ha några anteckningar kvar från konsultationen som du har rätt att läsa o kanske få kopior av?? Och vill han inte göra om din op så stäm honom....grr...Jag e inte heller helt nöjd med stl men det e tyvärr självförvållat... Kommer nog nån gång lägga in 500...har idag 325.... Jag vill ha STORA.....ler...Lycka till!!! Stå på dig!!!Manuellas Mama skrev 2008-02-08 21:39:15 följande:
    Ohhhhhh menar du det?
    Ska jag typ säga att jag är inte nöjd och vill att han ska göra omoperation?
    Jag menar han har tagit från bröstvårtor........tänk om jag får världens äckligaste bröstv sen?

Vad ska jag göra?
    Jag menar jag har väl inte lagt 38.000 kr för an putteliten förändring + ( PLUS) ärren också?
    Ahh suck
  • Manuellas Mama

Alltså jag ångrar verkligen den här op.
    Jag menar inte nog med det jag har berättat........den ena är ju större en den andre.
    Det han säger är att det kommer att lägga sig om ett tag.
    Öhhhh jag tror att han skulle ha tagit 250 och i den andra 275 så skulle de har varit perfekt storlek och lika.........ÅHH
    Jag tänkte ringa andra kliniker på måndag och höra med de vad man har för rättigheter som patient till ett sånt ingrepp.

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3