Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Jag har lågprofil för jag har rätt bred bröstkorg, min kirurg sa att annars kommer implantaten för lång isär o det ser mer "ditsatt" ut.
Jag har lågprofil för jag har rätt bred bröstkorg, min kirurg sa att annars kommer implantaten för lång isär o det ser mer "ditsatt" ut.
Jag har oxå ett veck, precis ovanför ena snittet. Är klart oroad över det o har mailat kirurgen i förrgår, med bild o allt men ej fått svar än
Lägger bilden på mylava.
Jag känner oxå som om implantaten ska ramla ur kroppen när jag går. Särskilt höger sida är obehaglig. När jag går och armen pendlar känns det lixom muskeln hoppar fram o tillbaka över implantatet, nojjar över om det kommer bli kapsel!
Dra på zinkpasta, det funkar som stopp för strålarna.
Jag gjorde 5/11...
Känner ev. ena kanten på implantatet men det är svår att säga för jag är fortfarande svullen. Jag har mjukaste imp. så då kanske det är svårare att känna.
Har du känsel i hela bröstet? För visst har du bara gjort förstoring? Jag har inte lyft.
Har känsel över hela på höger men inte på vänster, lixom under bröstvårtan o ner mot ärret. Läskigt när man drar över huden med fingret o inte känner ngt men det kanske kommer tillbaka?
Nä, alltså det ser SÅ annorlunda ut jmf med vänster. Snittet sitter på ett helt annat sätt oxå. Svårt att visa med bild, precis som du säger.
Blä, inte kul när man oroar sig, vill ju att allt ska vara perfekt.
Jag tror att jag känner ena kanten jag med, ca en cm under ärret. Det är ju ÄNNU värre att det inte är så på höger, att det är helt olika
Dock tror jag inte att det är ngt konstigt, att man känner kanten.
Jag känner som om muskeln hoppar o far, särskilt på höger sida. Känns lite hårt o konstigt...
Lite som träningsvärk oxå.
Jag fick svar från min kirurg idag o känner mig lite lugnare ang. mitt "indragna" bubbliga ärr. Han sa att det såg helt normalt ut.
Då kan jag stryka en sak att noja över från listan då.
BlueTopaz- har för mig att du fick ett rätt stort blåmärke som satt i rätt länge. HUR länge? Jag har ngr blåmärken på höger och ett av dem är rätt stort, nu har det gått snart 3 veckor sedan op o det har inte alls gått bort ännu.
Det kom inte på en gång heller, vilket känns skumt?
Du såg superbra ut på bilderna o den där karln som kläckte kommentaren förtjänade att få på nöten!