Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Jag lixom skrev 2008-01-04 11:48:13 följande:
    Hua snart är det väl dax för min andra operation. JAg har ju en kapselbildning som ska rättas till inom den närmsta tiden. Har gått med den nu sedan i september... Ska träffa läkaren igen den 14 januari. Operationne ska göras under lokalbedövning och det är nog den jag är mest rädd för.Läkaren har försökt lugna mig och berättat hur det går till men jag vet sjutton. Ska höra hur stora chanserna är att man istället kan få bli sövd...
    jag gjorde en korrigering av ett ärr och jag blev sövd då de va min önskan
  • 1 och 1 är 3
    jennsan22 skrev 2008-01-04 18:49:10 följande:
    Hej!Är det nån här som gjort ett bröst lyft?Och i så fall kan säga hur det blev och om dom blev nöjda, och även vart dom gjorde det.Jag ska göra ett men har inte bestämt mig för vart. Vill ju han nån bra. Tack!
    jag har gjort lyft och förstoring, m ankarärr. jag e nöjd! värt varenda krona!
  • 1 och 1 är 3
    jagomina skrev 2008-01-08 08:29:14 följande:
    Hej på er tjejer!Nu har det gått 2 månader sen min op och allt har läkt jättefint. Ibland får jag huggande smärtor i vänstra bröstet, det har jag fått sen början. Får någon mer så? Jag är inte orolig direkt utan bara undrar om det är typ vanligt?En annan fråga? Om nu mina ärr läkt superbra, inga utbuktningar eller så, måste jag då fortsätta tejpa?Hur länge är ni rekommenderade att tejpa?Visst skulle jag kunna ha tejp, men det gör sååååå förbannat ont att ta bort den varje gång att jag tror jag ska svimma..oavsett hur jag än gör.Vi åker till Thailand om en vecka och tänker skita i tejpen och bara skydda mot sol med bikini och solskyddsfaktor 30. Borde väl räcka?Lycka till alla ni som har er op framför er!!
    jag gjorde en korrigering av mina ärr den 7 nov. jag åker till Egypten på torsdag, utan tejp! Ingen fara alls enligt min sköterska
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2008-01-08 22:15:04 följande:
    Men hejsan svejsan, vill också åka utomlands!! Inte vara hemma och vara avis...
    Räknar ner... Om ungefär 40 timmar kan jag ligga på stranden
  • 1 och 1 är 3
    Manuellas Mama skrev 2008-01-19 14:22:20 följande:
    Oh Peter Cosmo, vad tycker ni om honom. Min vännina jobbar med honom och hon rekomenderar honom så mkt men jag har hittat en annan.Hmm han har typ 3 rum. En undersökn.rum och en op.rum och han kontor.Han tar lika mycket som Peter Cosmo.www.kosmetisk-kirurgi.nu//M
    Jag är MYCKE nöjd m Peter. En väldigt proffsig kirurg! Har bara gott att säja om honom!
  • 1 och 1 är 3
    Disan skrev 2008-01-19 20:04:29 följande:
     Jag har precis opat mig, framför muskeln. Blev jättebra! Bilder finns på mylava om du vill se... Heter Disan där också.1och1är3: Välkommen tillbaka!! Haft det bra i solen?? Själv blev jag tvungen att ta av mig min nya bh igår, den satt så tajt att jag fick ont... Hade jättemärken på brösten efter den och det värkte lite under natten också... Annars mår jag bra idag, en vecka efter op!! Idag är det bara ärren som känns lite, det kliar och svider till ibland, men gör inte nämnvärt ont. Såå skönt!!Imorgon börjar dock min karl att jobba igen och allting är upp till mig igen... KÄnns trist, har varit så mys att ha honom hemma!!!
    Hej! Ja, vi har haft en helt underbar vecka men har åkt på en jävla magsjuka nu.. får inte ens behålla vatten
  • 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2008-02-05 16:54:48 följande:
    E du me bebbe....? 1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 16:46:30 följande:
    JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2008-02-05 17:01:12 följande:
    Fan va kul.... Super-Grattis!!!!! 1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 16:55:39 följande:
    TACK!! Men man blir ju lite nojjig nu.. jag gjorde en korrigering i nov... å de blev inte bättre.. så antagligen kommer jag behöva göra en till... fast efter graviditeten...
  • 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2008-02-05 17:14:30 följande:
    Korrigering av vad???1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 17:04:32 följande:
    ärren.... å så hade jag en tendens till DB som skulle rättas till.... men den finns kvar
  • 1 och 1 är 3
    Lyckligast i världen skrev 2008-02-05 17:21:39 följande:
    Ok...Varför korrigerar man ärren? Har de inte läkt som de ska lr?Jag fick sår under brösten efter en månad ungefär. Stora variga ja fan vad det såg äckligt ut. Var rädd att nåt hemskt skulle hända, typ att brösten ruttnade lr ngt....blä...Var på jourcentralen då det var dagen innan julafton o kliniken jag gjorde på ej hade öppet. Fick antibiotika o nu e de ganska fina. Ärren e ju lite större precis under, men jag tror det bleknar med åren. Och så kan ju jag tänka mig ändra storlek så då fixar de säkert ärren då... Kan tänka mig lägga in ca 500 istället, har idag 325.... Min syrra op sina på citadellkl. När hon op var hon tydligen gravid, vilket hon inte hade en aning om. Ärren blev något bredare eftersom brösten växte med graviditeten. Men jag tycker nog det ser ganska fint ut i alla fall. Hon valde dock att inte amma...1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 17:15:16 följande:
    ja, jag korrigerade ärren för att dom itne läkt som dom skulle... gjorde lyft m ankarr ärr å ärren under brösten läkte inte fint. runt vårtan va dom toppenfina!

men iaf, jag vill inte amma... den inställningen har jag haft hela tiden. fråga itne varför för jag kan itne riktigt förklara men NEJ, jag vill inte...

ska ringa sköterskan på kliniken i morgon och prata lite... se vad hon säjer...
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3