Lyckligast i världen skrev 2008-02-05 17:21:39 följande:
Ok...Varför korrigerar man ärren? Har de inte läkt som de ska lr?Jag fick sår under brösten efter en månad ungefär. Stora variga ja fan vad det såg äckligt ut. Var rädd att nåt hemskt skulle hända, typ att brösten ruttnade lr ngt....blä...Var på jourcentralen då det var dagen innan julafton o kliniken jag gjorde på ej hade öppet. Fick antibiotika o nu e de ganska fina. Ärren e ju lite större precis under, men jag tror det bleknar med åren. Och så kan ju jag tänka mig ändra storlek så då fixar de säkert ärren då... Kan tänka mig lägga in ca 500 istället, har idag 325.... Min syrra op sina på citadellkl. När hon op var hon tydligen gravid, vilket hon inte hade en aning om. Ärren blev något bredare eftersom brösten växte med graviditeten. Men jag tycker nog det ser ganska fint ut i alla fall. Hon valde dock att inte amma...1 och 1 är 3 skrev 2008-02-05 17:15:16 följande:
ja, jag korrigerade ärren för att dom itne läkt som dom skulle... gjorde lyft m ankarr ärr å ärren under brösten läkte inte fint. runt vårtan va dom toppenfina!
men iaf, jag vill inte amma... den inställningen har jag haft hela tiden. fråga itne varför för jag kan itne riktigt förklara men NEJ, jag vill inte...
ska ringa sköterskan på kliniken i morgon och prata lite... se vad hon säjer...