Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

wellah skrev 2008-01-09 17:38:46 följande:
    stämmer säkert... jag får uppfattningen att stor del som op:ar sig har dålig självbild.... tex det är fler än en gång jag har tänkt att personens före-bild varit mkt snyggare.... (nu menar jag inte just familjelivsmedlemmar bara så ni vet)
    Håller med
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Crazy Baby skrev 2008-01-09 20:07:39 följande:
    Hej hej!Efter 6 timmar på operationsbordet så har min läkare sugit bort drygt en liter fett och skurit bort ett band på ca 15cm hud + kapselklyvning i vänster bröst som var värre än han trodde! Mår underomständigheterna bra, men man är ju inte direkt kaxig!Angående tejpning så i samråd med min kirurg så slutade jag att tejpa eftersom jag inte tål tejpen och mitt högra bröst har spruckigt i ärret två gånger sen jag opererade det  den sista juli! Så nu efter kapselklyvningen kommer jag vara asnoga med att tejpa!
    Oj oj lycka till nu då!
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Nu har jag fått en korrigerings tid den 9 feb ifall att mina "bubbla" inte försvinner jag hoppas verkligen den gör det... Är det läskigt att få det gjort med lokal bedövning? Behöver man sjukskriva sig efteråt?? Jag pluggar... Åh va segt å börja om från början igen ;(

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-10 22:04:22 följande:
    Hur görs den korrigeringen? Jag har läst ngn stans att då blir det ankarärr? Tror att jag med kommer behöva korra ena sidan pga db tyvärr.
    Nej han ska öppna upp i lokalbedövning och förstora kaspeln, han säger att det inte är db utan implantatet har för lite plats.
    Annars kan man lägga in störra implantat för att få bort db har jag läst.
    Saken är den att jag hade A-kupa om inte mindre innan så risken att jag skulle få db var helt minimal jag behövde inte lyfta enligt någon av läkarna jag har varit hos, så det är nog inte det jag har bara att det har blivit ett veck där på nåt vis...
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Jag lixom skrev 2008-01-11 11:21:34 följande:
    Hej tjejen!Jag är oxå skit nervös! Jag ska ta bort min kapselbild´ning på vänster bröst inom kort, just under lokalbedövning. Jag är skit nervös inför den. Hel läbbigt...Jag ska träffa läkaren nu på måndag och boka en tid för operation.
    Jag har ingen kapsel, bara bubblor och veck syns inte om man inte inte står i vissa ljus.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Viffy skrev 2008-01-16 10:20:28 följande:
    Disan: En sån mjuk bh utan byglar har jag, fast inte i bomull, och den är så skön. Har den nästan jämt innan skulle jag aldrig kunna ha haft en sån bh men nu kan jag med mina stora fina bröst har köpt den på Åhléns.
    Köpte en sån på apoteket som jag bor i helt underbar ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Arba: 80 spänn, de kallar det för ammningsbh men det är en störtskön bomullsbh som ser ut som en sportbh jag har en svart och vit, skitskönt.

Min familj är finast
  • Bellahhh

Vilka var det mer än jag som hade fått konstiga veck/bubblor ovc ärret lite ovanför implantet på ena bröstet, som om inlägget halkat ner ?
    Vill gärna snacka med er igen!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-17 20:55:04 följande:
    Jag har ett veck på vänster, men inte direkt över ärret, mer från mitten och utåt, under bröstvårtan. På den sidan sitter ärret högre upp än på andra, känns som implantatet kanske sitter lite längre ner där oxå, tråkigt för annars är jag jättenöjd.
    Men det är verkligen exakt samma här! Va knäppt!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Novalina skrev 2008-01-18 05:53:59 följande:
    Tack för svaret - ska kolla upp den. Urbillig med! Finns den i många storlekar?
    S M L tror jag ;)
    Min familj är finast
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3