Hej alla!
Hann aldrig skriva här igår.
Konsultationen gick kanonbra. En helt underbar kirurg, honom har jag helt klart fullt förtroende för. En plastikkirurg med moral dessutom. Det första han frågade var varför jag ville göra op. Jag svarade att jag inte kunde känna igen mig själv när jag tittade mig i spegeln och att jag inte trivs med min kropp.
Ok! Svara han....hade du sagt att du gör det för att din man/sambo vill så hade jag sagt; Tyvärr, jag kan inte hjälpa dig.
Pratade mycket om olika implantat stl, risker, hur det går till mm. Har nu ännu mer bestämt mig för att det är detta jag vill.
Dessutom så är han väldigt ovillig att lägga in för stora implantat. Han mätte brösten och gav mig en stl som var max för mig. Mer än det så ökar riskerna och dessutom är det risk för att det inte blir snyggt/onaturligt.
Han kommer att lägga snittet under bröstet och lägga implantatet under bröstmuskeln på mig.
Han menade på att på de som man kan lägga under muskeln på så bör man göra det för resultatet blir bättre tyckte han.
Så det lutar åt Mentor Siltex runda moderate plus cohesive 1 275cc i båda. Han tyckte först att jag skulle ha 250cc, men jag sa att jag ville ha lite mer. Då sträckte han sig till 275cc, jag kunde ju få 300cc oxå om jag ville, men då var jag tvungen att ta high profile (för annars skulle dom bli för breda) och det vill jag inte ha.
Så jag kommer att boka tid för op i augusti.
Fast jag vill helst göra den imorgon!!! 
Manuellas Mama skrev 2008-02-08 22:26:00 följande:
Alltså jag ångrar verkligen den här op.Jag menar inte nog med det jag har berättat........den ena är ju större en den andre.Det han säger är att det kommer att lägga sig om ett tag.Öhhhh jag tror att han skulle ha tagit 250 och i den andra 275 så skulle de har varit perfekt storlek och lika.........ÅHHJag tänkte ringa andra kliniker på måndag och höra med de vad man har för rättigheter som patient till ett sånt ingrepp.
Fy, vad tråkigt att höra. Men jag säger som dom andra, se till att göra en reklamation eller dyl.