Inlägg från: carro 81 |Visa alla inlägg
  • carro 81

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

trebarsmamma skrev 2007-12-29 21:33:56 följande:
    vad tur du har carro, det känns som om jag är på andra dagen utav ammningen, det känns som ett stort sår på hela ena vårtgården, skit jobbigt, fattar inte hur jag ska våga amma denna gång
    Usch vad jobigt. Men det är ju ett tag kvar tills bebisen kommer så det kanske hinner bli bättre? Eller så kanske det är pga graviditeten det gör ondare, om dom väser eller så.
  • carro 81
    Disan skrev 2007-12-30 11:41:42 följande:
    Men in som sover på mage efter bröstförstoring: Hur gör ni egentligen? Är det verkligen skönt? Jag sov alltid på mage innan min op, men kan banne mig inte nu... Det går liksom inte, inläggen tar ju emot och så bullar ryggen upp, om ni förstår vad jag menar...? Det är inte behagligt.
    Jag sover också på mage, tycker det funkar bra, brösten plattas ju ut lite. Vet inte hur man ska beskriva hur jag ligger, men jag har armarna uppåt och ligger med huvudet på dom. Jag tycker det är skönt iaf. Men jag klarar verkligen inte att sova på rygg så jag sov på sidan nästan från början och efter 2-3 veckor började jag sova på mage. Man får väl prova sig fram
  • carro 81

Noning - Som dom andra har sagt lär du inte få ändra storlek, men det andra borde han ju fixa till kostnadsfritt.

Jag vill också gärna se bilder om jag får? carolina_liljeholm@hotmail.com

• carro 81
    jennsan22 skrev 2008-01-04 18:49:10 följande:
    Hej!Är det nån här som gjort ett bröst lyft?Och i så fall kan säga hur det blev och om dom blev nöjda, och även vart dom gjorde det.Jag ska göra ett men har inte bestämt mig för vart. Vill ju han nån bra. Tack!
    Jag har också gjort lyft med ankarärr plus förstoring. Är nöjd med allt.
  • carro 81
    jennsan22 skrev 2008-01-05 00:05:55 följande:
    Okejj, gjorde du förstoringen samtidigt som du gjorde lyftet?Vart gjorde du det?Vad kostade det?oj mycket frågor=)Jag har kollat på en klinik i Falköping och en i StrömstadÄr så orolig att komma till en som inte är duktig och kanske slarvig.
    Ja, jag gjorde båda samtidigt, det kostade 40.000:- allt som allt så det var billigt. Fast nu är det väl lite dyrare vad jag vet, jag gjorde mina för 9 månader sedan. Jag opererade mig på Plastikakademin i Linköping. Allt har funkat jättebra. Ska du bara göra lyft eller båda?
  • carro 81
    Noning skrev 2008-01-06 19:00:41 följande:
    carro 81 skrev 2008-01-06 18:41:11 följande:Har skickat iväg en förebild & en efterbild till dej nu :)
    Tack! Magen ser jättebra ut och kommer nog bli skitfin. Iofs tycker även jag att den var fin innan, skulle gärna vilja att min såg ut så, men det är ju man själv som ska vara nöjd.
  • carro 81
    Viffy skrev 2008-01-11 12:43:33 följande:
    Är ni in och kikar får ni gärna kommentera nåt Får ju komplex annars och tror att nåt är fel Nä skoja bara, men det är alltid kul att höra vad andra tycker
    Jag var inne och kollade, tycker dom ser jättebra ut! Ser ut att passa bra till dig i övrigt också.
  • carro 81
    MariaN skrev 2008-01-14 11:55:54 följande:
    heej!nån som har tips på en bra klinik i eskilstuna området? Det går bra att åka 10 mil va? om man ska till örebr, västerås eller sthlm va? Jag har tittat lite på akademikliniken. den verkar bra. jag har sett att de varit med på tv en del, många kändisar som opererar sig där. är det ett bra tecken tro?
    Jag bor i Eskilstuna och åkte till Linköping för operationen och det funkade jättebra, så Sthlm blir nog inga problem. Angående Akademikliniken vet jag inte så mycket, men vet flera som har varir nöjda iaf.
  • carro 81
    Disan skrev 2008-01-15 09:50:37 följande:
    Arba: Gick inte att skicka bilder så... Mailadress?Till er andra: Bild nr två finns nu ute på my lava!
    Jag var inne och tjuvkikade på din sida, och tycker det ser jättebra ut. Det var väl ingen stor skillnad heller, som din kompis sa. Dom är ju olika i början.
  • carro 81
    miniliten skrev 2008-01-25 13:34:15 följande:
    hejhej jag har inet läst igenom hela tråden men tänkte höra med er här inne, vet ni vad det kostar o förstora brösten. jag har idag en liten b och en stor a typ. olikstora bröst alltså och har länge velat göra en bröstförstoring......vad kostar det och finns det nån som gjort det runt linköping lr i östergötland? var ska man vända sej här?=)vore jättetacksam för svar
    Jag har också opererat mig hos Gunnar på plastikakademin. Bröstförstoring med lyft för drygt 9 månader sedan. Allt har gått jättebra och jag är nöjd. 40.000:- kostade det då men nu kostar det lite mer. Men gör man bara förstoring blir det ju billigare.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3