• Noning

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Var & köpte ny bh idag, vart 65H! helt sjukt, kan inte fatta det hehe.. jag kan skicka bilder till eran mejl med bh på (min karl hatar att jag lägge rin bilder på datorn på mig själv, speciellt såna bilder) så de får man väl ta & respektera.. haha.. men ja ska iaf försöka ta kort i min nya bh & skicka till dom som vill se =)

• Noning

En fråga ang bukplastik, jag fick en via landstinget, gör dom inte ordentligt bara för att det är av landstinget då??
    Jag frågade läkaren "men det kommer bli samma resultat av er som om de skulle bli om jag gjorde en på privat plastik?" han sa ja då iaf..
    Jag känner mig orolig inför denna op faktiskt, är så rädd att det kommer att bli fel.. jag har inte så mkt skinn över.. men de som är vill jag bli av med! samt att de skulle vara jäävligt skönt att bli fettsugen runt höften då det är de enda stället jag är "tjock" på.. de förstör hela min kropp..
    Jag har oxå bristningar & dom föesta sitter på de lösa skinnet.. så jag vill väldigt gärna göra en op, MEN jag är sååå nervös & jag vill verkligen INTE ha ett fult ärr..

Blir de så att man kan få en "bullmutta" efter en sådan op..?`att magen är platt sen kommer vaginan att se "bullig" ut..?? stämmer det??

• Noning

På tisdag gäller det!.. är nervös som faaan inför denna operation.. jag är skeptiskt till att det verkligen kommer att bli bra, är vääldig torolig för hur stort ärret kommer att bli & ifall man får "bullig" vagina.
    Ska få göra en fettsugning i samband med en liten bukplastik av en inriktad plastkirurg, (så han håller bara på med plastikirurgi alltså) men jag har hört att om man får gratis genom landstinget så gör dom inte lika bra?
    Jag menar.. jag har inga problem sådär just nu, inget som jag lider av fysiskt sådär.. det är mest att jag må dåligt..
    & de vet läkaren oxå.

så det är ärret jag är orolig för & att inte kunna få lika bra resultat som hos en privat klinik.
    hur tror ni att det är?

• Noning

Hur länge har man ont efter en liten bukplastik samt fettsugning av höfter?? någon som vet..??

Hur länge måste man vara borta ifrån jobbet ungefär..?

• Noning

Hejhopp tjejer, nu är jag hemma ifrån sjukhuset, va över där en natt.. allt hade gått bra.. de gör inte ont alls.. går inte ens att jämnföra bukplastik & bröstplastik.. brösten gjorde mkt mkt ondare & kändes som ett mycket större ingrepp.

Är väldigt svullen efter fettsugningen men de ser ganska bra ut redan.. :) han sög bort nästan 1 kg fett, de är ganska mkt på mig eftersom jag inte var överviktig ifrån början.. hoppas mina "bullar" försvinner helt nudå :P

• Noning

Jag har alltså fettsugit & tagit bort lite skinn ifrån magen.
    Haha de går inte ens att jämföra smärtan med brösten, de känns knapps allt i magen! hur skönt som helst, men de där är väl oxå olika..

Jag har två bilder på min mage i galleri, dock med linne & de är innan operationen.. jag tog bort 1 kg fett & lite skinn..

• Noning

Oj då, kom på att jag inte har plus längre (har för många bilder) får se till & fixa det.. :P

Jag tycke rinte magen känns alls faktiskt.. jätte skönt =)

• Noning

Jag hade inte så mkt överbliven hud på magen innan jag gjorde min op.. när jag stod så syndes de inte ens.. de var mer när jag satt ner.

En fråga! jag gjorde min op i tisdags, igår kväll kände jag att jag har ont i halsen & inatt så vaknade jag av att mina halsmandlar är hur svullna som helst! kan knappt svälja mitt eget saliv.. jag försööker få i mig vätska men de går så förbannat ont & de tar lixom stopp oxå!
    Har ätit en macka sen i tisdags pga illamående & nu detta..jag kommer ju inte läka om jag inte får i mig näring.. några tips om vad man kan äta..???

Har det ngn sammanhang med operationen tror ni??
    verkar så konstigt..

• Noning

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-20 12:32:12 följande:

Men usch då! Jag näring e viktigt! Men kräm eller nyponsoppa elelr lite glass.. vad som helst bara du får i dej något! Krya på dej!!
    ja jag får försöka, men jag fattar lixom inte varför detta kom nu helt plötsligt.. :( så jävla typiskt..
  • Noning

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-20 12:36:30 följande:

man kan ju bli typ snuvig efter en op har jag hört. men svullen i halsen visste jag inget om. Barnen e inte sjuka?
    nej jag är inte snuvig eller ngt sånt.. utan det är bara halsmandlarna som är jätte svullna.. & då menar jag jätte mkt.. har dock fått i mig lite nyponsoppa nu, även fast de gör ont som f*n.
    Jag undrar vad det kan vara..
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3